1 henger, 4,5 lóerő, két hajtott kerék. Mi ez? Önjáró főnyíró!
SLR merci
felnikkel
Elöl burkolva, a jobb légellenállás és fogyasztás érdekében (a fogyasztás csökkenése magával vonja a károsanyag kibocsájtás csökkenését is)

A jármű a mai divatnak megfelelően nyitható felsőrésszel rendelkezik, azonban a megoldás buta, mivel -akárcsak a
C3 Pluriel esetében- a tető tárolását meg kell oldani használatok kívül valahol. Sikerült eltalálni a formát, csukva

, és nyitva

is jól mutat. Kiemeli a forma szépségét a Lamborghini sárga fényezés és a matt fekete műanyagok kontrasztja. A felár nélkül adott szélterelő

pedig a hasznos és haszontalan örvényeket tartja kordában, sikerrel. 5 fokozatban állítható hasmagasság, (akár mind a 4 keréken különböző lehet), kissé sprőd rugózás, remek kanyarvétel. MIntha sínen menne, mindez 0, azaz nulla karosszéria dőléssel. MIért id dőlne? Az egész gép teljesen rugózatlan, így minden kis bucka után hatalmasat pattan, felébresztve a jódolgában elszunyokáló sofőrt. Mert bizony jó dolga van! Tempomat, automata váltó (igen jól gazdálkodik a rendelkezésre álló egy fokozattal), és mindössze 98 decibeles zajterhelés. A fogyasztásról egyelőre nincs adat, valószínűleg 1 liter/üzemóra körül mozog - inkább feljebb, mint lejjebb. A gép olyannyira jó, hogy a medvék is kivetkéznek magukból, hogy végigszáguldjanak a füves pusztán:
Mi mondtuk: