Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2010.04.21. 20:34 Kalti

Temetem a gyermekemet

Címkék: búcsú nekrológ vége

Ha hiszitek, ha nem, nehéz döntés volt amit a napokban meghoztam. A szülő, aki formálja, neveli, alakítja gyermekét, foglalkozik vele - még ha néha el is hanyagolja kicsit -, eldönti, gyermekét egy sötét szobába zárja és hagyja, hogy csont sovánnyá fogyjon és a férgek martaléka legyen. Nagyjából így érzem most magamat.

Ezen a blogon ugyanis a mai naptól kezdve nem lesz több poszt. Igen, megszűnik úgymond, de nem törlöm. Az archív anyag továbbra is olvasható marad egészen addig, amíg a blog.hu szerverében szállnak a bitek. Igen, valóban nehezen jutottam erre a pontra: 2,5 éves a blog, formáltam, formáltátok, ismertétetek, megkockáztatom, hogy szerettétek. Sok közös dolog van itt, amik kérésre kerültek ide. De csökkent a kalti.blog.hu tere. 

Az úgymond "privát" blogomat átköltöztettem tumblr-re, így itt igencsak megcsappant a posztok száma. Hogy miért? Sokkal barátibb, egyszerűbb, gyorsabb a tumblr kezelőfelülete. Ráadásul az utóbbi időben kezdett a színvonal is kissé alábbhagyni, időnként tartottam attól, hogy közelítünk az idióta videókkal a napiszar szintjéhez, amit szeretnék elkerülni. 

DE! Nincs minden veszve. Az itt megjelent autós posztok, vagy autós témát érintő posztok, tesztek mind át fognak kerülni egy másik blogra (szépen lassan persze). Igen, nagyjából elkészült egy új blog, ami csak és kizárólag autókkal fog foglalkozni. Havi 1-2 frissítés garantált, néha több lesz valószínűleg. Így lesz egy valóban "privát" blogom tumblr-en, ahova a napi hülyeségeimet ömleszthetem, és lesz egy úgymond "szakmai" blog, ahol kiélhetem autóbuzériámat, mutathatok nektek érdekes autókat, publikálhatom a tesztjeimet, amike t magam szórakozására készítek. 

Ti pedig majd eldöntitek, mikor melyikhez van lelkiállapototok és azt címet pötyögitek be.

Ezúton szeretném mindenkinek megköszönni, hogy olvasott, kommentelt, figyelemmel kísért. Ezennel az általáam csak Ős-blognak nevezett kalti.blog.hu befejezi áldásos működését és vegetatív üzemmódra kapcsol.

Várok szeretettel mindenkit az alábbi két címen:

kaltiautoi.blog.hu

kalti.tumblr.com

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr861940964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2010.04.24. 11:06:24

Sajnálom Kalti:((((((((((((((((((8Azért ha nagyon szomorú vagy akkor majd megidasztalunk... De legalább lesz egy új autóbuzi bolog. Már mrg is néztem.........Ott van a FIESTA:))))))))) Várjuk a Mazdát is ....... Ne aggódj Meg fog maradni népes olvasótáborod:PPPPPPPPPPPP
süti beállítások módosítása