Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.09.03. 18:53 Kalti

Csak egy szeptember 3-i poszt...

Na hol is kezdjem?

Igen, elkezdődött a suli, lehet sírni, nevetni, vagy sírva nevetni. INkább ez utóbbira szavaznék. Kaptunk egy remek kis órarendet, fél kettőkor elköszönhetek a sulitól, aztán vagy másnap 7-kor, vagy háromnegyed 8-kor ismét találkozhatok vele. A legjobb az egészben, hogy eddig úgy fest, a Párom óranrendjével is egybeesik nagyrészt- de ne kiabáljuk el.

A holnapi BKV sztárjk sajnos elmarad, pedig én személy szerint jót szórakoztam volna rajta, meg a sok barmon, aki séta helyett, vagy bringázás helyett előveszi az autóját, és órákat szív a városban. Jut eszembe. Jó múltkor 3 óra környékén sétáltunk egy barátommal a nagykörúton, természetesen állt az egész. A Mester utcától az Oktogonig abszolút egy ütemben haladtunk egy EVO IX -es Lancerral. Ennyit a 280 lóerő értékéről, meg kihasználhatóágáról. Mindeközben mi friss (OMG?!) levegőt szívtunk, őmeg feltornázhatta az átlagfogyasztását 13/100-ra. Gratulálok neki, csak így tovább! Érdemes volt 12 millát belefektetni, amikor én a 15 ezres Adidason is ugyanoda eljutottam, ugyanannyi idő alatt.
Kinek a pap, kinek a paplan.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr67156605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bánáti 2007.09.17. 16:12:43

azért megnézélek vele a német autopályán vagy akár a magyaron a \"15 EZRES ADIDAS\" -odban. lehet hogy a budapest Ráckeresztúr távolságot gyorsabban megtenné.


De én is örültem amikor a Hungárián egy Jaguar-t tekertem le!!!:):):):)
süti beállítások módosítása