Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.10.04. 21:01 Kalti

A Megapimp sztori folytatódik...

Címkék: lol pimp bravo fék

A megszokott útvonalon haladva - Mester utca, IX. kerület - Karcsi szúrta ki ezt a FIAT Bravot. Természetesen még az első generációból. Először a gagyi Abarth plakett szúrt szemet a típusjelzés alatt, aztán Karcsi rámutatott a lényegre... A fékezhetetlen fékre, életem eddigi legmerészebb és legundorítóbb sufnituningjára... A mű féktárcsára! LOL

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr70186347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi 2007.10.06. 11:51:16

Hát ez a Fiát nem semmi volt! Akkor reggel tényleg majdnem dobtam egy hátast! Ja és utána az az "uff" az komoly volt! Jó hogy ezt felteted kalti mert meg kell mutatni az embereknek hogy milyen gyökerek élnek köztünk!

Bánáti 2007.10.08. 19:06:33

ÚÚÚÚÚ Árpi király vagy!!! Két különbözö képpen meg tudsz fogalmazni egy kommentet. Ez nem semmi. De azért valld be h loptál az elsőből h azt betedd a másodikba!!!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.10.09. 17:16:42

Az előző, tartalmilag kevesebb kommentet kimoderáltam. Köszönöm a megértést.

stop.
süti beállítások módosítása