Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.12.25. 20:51 Kalti

Ha nem is SHelby felni, azért elég egyedi

Még 2 évvel korábban fotóztam talán, Kőbányán az Ónodi utcában. Egy fekete A Vectrán volt, azóta sem láttam ott, pedig az utóbbi időben szinte napi rendszerességgel járok arra. Kár érte, csinálnék ég pár képet róla.Ha valakinek van még extrém felnije, az legyen szíves továbbítani a címemre. Előre is köszönöm.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr19274977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi 2007.12.26. 14:17:12

Hát ehez a felnihez igazából nincs hozzáfűznivalóm, mert ezt együtt látuk és már akkor kiröhögtük hogy, hogy lehet valakinek ilyen szar az izlése, na de mind1!! Azért remélem az a holnapi "KALTIÉKNÁL FÖZÉS" jó lesz!!! De biztos jó lesz hiszen kocsival megyek( nagyfater samarájával)!!!
Na jó majd ott találkozunk!!! Ja az a saabos videoó csak kicsit recsi a köbön, ezek állatok!!! K*rva komoly!!!

Gréta satöbbisatöbbi 2007.12.29. 17:47:42

és lőn...tényleg jó volt x)

Árpi 2007.12.29. 20:20:02

Na sköcök ugye nem féltetek melletem, Gréta???
Úgy gondolom aztért ovatosan vezettem, náha gyorsan de óvatosan. Ja köszi Kalti!!
süti beállítások módosítása