Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.03.09. 20:39 Kalti

Topolino

Címkék: fiat 500 punto egérke

Toppolino helyett Topolino, tökéletes nulla olasztudásomnak hála a hallásomra támaszkodva írtam be a címet, majd Drága Párom volt oly' kedves és nyelvi hozzáértését bevetve kijavított. Köszönöm!:)

Az utóbbi időben egyre többet látom az Orczy tér környékékn ezt a kis 500-ast. Egyszerre vicces és szívmelengető. A múltkor pont egy Punto mögött állt, viccesen kicsi volt még egy kis autó mellett is. Nem véletlenül hívták Egérkének, valóban egérként hat bármi más autó mellett. Még az eredeti Mini is óriásnak tetszik ha összehasonlítjuk őket. Az egész autó olyan, mint egy felhívzlalt matchbox. Vagy egy felhúzós autó.



Ez a felhúzó nem rég kerülhetett rá, múlthéten még nem volt rajta hogy jól emlékszem, bár akkor már sötétben láttam és csak messziről. De tény, hogy utánozhatatlan, és eredeti.

És piciségében, és egyszerűségében válik valóban szívmelengetővé, amint mellé állítjuk a mai autókat, vagy akár a mai 500-as FIAT-ot. Ez még fém, minimális műanyaggal, szívvel lélekkel, embereknek, használati tárgyként. Ma pedig agyonhízlalt műanyaghegy, gépektől, robotoló embereknek. Nem mondom, hogy az új autókkal különösebb bajom van, de egy régi autóban minden is több lelket láttam, és mindig kzelebb fognak állni a szívemhez a régebbi darabok. Ez van.

Vivát vénautók!

(most vettem csak észre hogy ezen a képen is egy Punto áll előtte. A múltkor egy első szériás Punto volt, de arról nincs képem.)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr52373089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[SzandikA] 2008.03.10. 21:02:17

Ahhoz is én kellettem, hogy ezt a gyönyörűséget lásd :]
Egyébként én mernék azzal kapcsolatban vitatkozni, hogy hogy egy "P"-vel vana Topolino... Mert a Mickey egér is egy "P"-s Topolino... És alapból a szó a 'topo'-ból van képezve :$ xD
Ja és én szeretnék egy ilyet :$ xD
süti beállítások módosítása