Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.01.04. 12:08 Kalti

Krómrúd

Címkék: suzuki kipufogó swift cső krómvég

Amikor írtam, hogy mi volt a karácsonyfa alatt, akkor ígértem képet a kipuffról. Hát itt vannak. Az autó mocskos, le van fagyva, de mától garázsban áll, lehet lemosatom. A képek szarok. DE azért megpróbáltam.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr43856679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.01.04. 12:55:03

Hát szerbusztok kedves rokonok!! Mindenkinek boldog új évet elöszőr is.

Kalti!!

Én csak fényezés után szeretném elküldeni a képeket, mert kap egy teljes polirt meg minden és akkor szép lesz, nem ugy mint, most. És én nemakarom hogy ilyen csunyány legyen a blogon.

Karcsi!

A peugeot kicsit nem káros ránk és a többi emberre nézve???? Elfelejtetted hogy globális felmelegedés van és nem lehet ilyen füstös vacakka járni:D

Bántáti!!

Te meg addig ne beszéj amig az autód vizböl, olajból, gázból néha benzinbőlis ugyanannyit eszik!!!:D
Nekem legalább jó az autóm.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.01.04. 13:01:22

Mielőtt az indulatok fékezhetetlenül elszabadulnának...

A swift jó, alapvetően. Vannak hinái, meg vannak előnyei, és az előnyeiért emberek százezrei nézték/nézik el a hibáit. Nem véletlenül. A neve tényleg valami sebesség, gyorsaság szerűt jelent, bár hallottam olyat is hogy valami féle szellő, vagy ilyesmit. Van alapja, akárhogy nézzük.

Karcsi, a 206-ról szeretnék egy olyan posztot ami még gyári állapotban mutatja be, meg egyet ami már versenyautósítva. Ha gondolod egyszer elmegyek és csinálok róla én képeket:D

Árpi, akkor a polírt megvárjuk, de jó lenne ha az írott rész kész lenne addigra, hogy csak a képeket kelljen beszúrni.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.01.04. 13:12:05

Ja és jó let a blog, bár a háttér lehetne valami sárgás háttért de nekem mindegy, egy a lényeg ne fehér legyen

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.01.04. 13:21:48

Jó megírom, aztán meg olyan fasza képeket üldök hogy beszar behugy:D
süti beállítások módosítása