Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.09.24. 21:00 Kalti

Kiadom az első kommünikémet!

A saját baromságom, ileltve figyelmetlenségem miatt két bejegyzés csak "vázlat" stádiumig jutott, holott kész volt. Azonban én elfelejtettem élessé tenni.

Ezúton szeretnék az érintettektől elnézést kérni, teljes mértékben nekik volt igazuk, én vagyok a béna.

Jól becsüljétek meg, mert többet ilyet nem láttok tőlem, az tuti!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr38175983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása