Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2010.03.21. 18:56 Kalti

Barkács poszt

Címkék: munka itthon kert garázs

 A nap elején még nem tudtam, mivel fogom elcseszni ezt a vasárnapot, aztán eszembe jutott, hogy a fejemből hét közben kipattant ötlet tökéletes elfoglaltság lesz vasárnapra. 

A konyhapultunk valamilyen módon megsérült, így le kellett cserélni, de sajnáltuk kidobni a sérült munkapultot. Most viszont pont jól jött a 28 mm vastag anyag, igaz, kicsit játszani kellett vele, mert - a képen nem tudom mennyire látszik - az új funkcióját két darabból összeállítva tölti be. A kettő között volt ugyanis a tűzhely számára kivágott nyílás, így azt el kellett távolítani és máris egyesíthetővé vált a két fél. Így kaptam egy nagyjából 160 centiméter széles munkaasztalt. 

A hátsó fele a képeken is látható igen masszív tartókon fekszik. 1,5-2-es anyagból vannak hajlítva, nem tudom már honnan vannak, nem médbájhóm. Van bennük anyag rendesen, örültem nekik. Ezeket 10x150-es dübellel rögzítettem a falhoz, úgy felrakva a rövid oldalon lévőt, hogy kicsit lejtsen kifele - durván 4-5 mm van a 60 centiben. Így ha ne adj' Isten kiömlik valami, az nem a falon csurog végig. Az első alátámasztást a padlásról megmaradt gerendával oldottam meg, két L alakú vassal rögzítettem a munkalaphoz, lehet rajta ugrálni, fetrengeni, kalapálni. Dugni nem, ahhoz túl magas, 95 centi az asztallap teteje és a járólap közötti távolság. Így nem kell lehajolni akkor, ha dolgozunk rajta. És befér alá a szerszámos kocsi. 

Szerkesztettem még fölé egy lámpát, bár ez csak ideiglenes. Aztán majd ha lesz még időm, akkor a középső láb és a fal közé csinálok pár polcot, ládáknak meg egyéb vackoknak. 

Nem a legszebb, de nulla forint ráfordításból, hulladék anyagokból készült és a célnak tökéletesen megfelel. Végre van egy rendes, masszív munkaasztalunk! Alant pedig látkép a garázsból. Csak mert ilyen képem még nem volt. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr561857287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása