... akkor tessék rávágni, hogy a kortárs művszet vonalán próbálkoztunk alkotni, több kevesebb sikerrel. Ha mást nem is, azt sikerült elérni, hogy megmutassuk az autóvillamosság ezen alkatrészeinek egyéb felhasználási területét.
2007.09.27. 06:00
Ha valaki kérdezi, mit csináltunk órán...
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr15177849
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Atkakukac 2007.09.27. 16:48:30
A legfelső a legtutibb. Balck&White rulez!
KArcsi 2007.09.27. 19:28:44
NA én alapvetően nem is akartam kommentelni több okból kifolyólag(lustaság, meg mert úgyis elmondom holnap a véleményem)de mostmár egyben megteszem:
1. először is Colin McRae nyugodjon békében de én még mindíg remélem hogy ez csak egy rossz vicc és a 2008 as Dakar prologjan megborít valami autót és utána röhögve kiszáll es közli hogy ez csak vicc volt.REMÉLEM. De azért R.I.P.
2. Hát igen a Banati astraja tényleg szép állapotban van de azért hozzá kell tenni hogy a rohadások nem itt a leg gazosabbak mert a banati mot haz tetelye az sérült de megnézném a küszöböt meg a padlólemezt, a sárvédőket, doblemezeket. Valamint hozzátenném hogy abszolút rohadásmentes autó nincs de pl egy Lada ennyi idő alatt már elpohadt volna, viszont a legjobb átlag karosok(nem üvegyzál meg szénszál) is legjobb esetben 10-15 évent igényel egy küszöböt meg egy kis sárvédő javítást. A Suzukinak is átalában ez a baja.JA és ez a Combo szerintem köztudottan xszar már bocs.Még a motorja is gyenge.
3. Zsír az atka képe.
4. Nem csak művészkedtünk Kalt mi voltunk VILIBÁZNI is :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hát dióhélyban ennyi.Hali gali kiskalózok.
1. először is Colin McRae nyugodjon békében de én még mindíg remélem hogy ez csak egy rossz vicc és a 2008 as Dakar prologjan megborít valami autót és utána röhögve kiszáll es közli hogy ez csak vicc volt.REMÉLEM. De azért R.I.P.
2. Hát igen a Banati astraja tényleg szép állapotban van de azért hozzá kell tenni hogy a rohadások nem itt a leg gazosabbak mert a banati mot haz tetelye az sérült de megnézném a küszöböt meg a padlólemezt, a sárvédőket, doblemezeket. Valamint hozzátenném hogy abszolút rohadásmentes autó nincs de pl egy Lada ennyi idő alatt már elpohadt volna, viszont a legjobb átlag karosok(nem üvegyzál meg szénszál) is legjobb esetben 10-15 évent igényel egy küszöböt meg egy kis sárvédő javítást. A Suzukinak is átalában ez a baja.JA és ez a Combo szerintem köztudottan xszar már bocs.Még a motorja is gyenge.
3. Zsír az atka képe.
4. Nem csak művészkedtünk Kalt mi voltunk VILIBÁZNI is :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hát dióhélyban ennyi.Hali gali kiskalózok.
KArcsi 2007.09.27. 19:30:31
Bocs a 3 példányért.Tudom belőlem egy is sok
Bánáti 2007.10.01. 19:49:37
ha már itt számozgatunk: (re Karcsi)
1. minden bejegyzésnek van komment része.
2.volt rá lehetőséged megnézni az Astrám de nem tetted. NE RAKLAMÁLJ.
3. te csak VILI báztál és csak az Attila meg a Kalti művészkedett, meg mondjuk én ott voltam (és összeraktam egy koncepciót de AZ ATTILA 1 mozdulattal elkúrta)
1. minden bejegyzésnek van komment része.
2.volt rá lehetőséged megnézni az Astrám de nem tetted. NE RAKLAMÁLJ.
3. te csak VILI báztál és csak az Attila meg a Kalti művészkedett, meg mondjuk én ott voltam (és összeraktam egy koncepciót de AZ ATTILA 1 mozdulattal elkúrta)
Karcsi 2007.10.04. 21:31:13
1 Bánáti ne kötözködj.
2 Tényleg nem művészkedtem
3 én már élőben is láttam a fastrad
2 Tényleg nem művészkedtem
3 én már élőben is láttam a fastrad
Mi mondtuk: