Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.10.11. 20:52 Kalti

Amikor már minden mindegy

A MÁV bevezette utasait egy olyan világba, amit eddig nem ismertünk. Legalábbis időszámítás terén mindenképpen különleges hely ez a vonat. Ma fényképeztem hazafele ezt a képet. Azt hiszem megáért beszél. És számít-e még ilyenkor, hogy késik-e a vonat, vagy áll, vagy éppen hóvaiharban vesztegel? Ilyen időpontban már minden mindegy...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr17193777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karcsi 2007.10.12. 21:02:24

Drága egyetlen, megismételhetetlen és teljesen elfelejthetetlen mivel eltehetetlen főszerkesztő úúúúrrrr. Mia F*** bajod van a hosszú kommenteimmel??? Ahejett hogy örülnél neki hogy egy olyan \'ember\' blogját megnézzük akihez az internet is két napos késéssel jut el Tápiószecsőre(a szapulás csak a hatás kedvéért van meg ne sértődj)még utasítgatsz is???? Jogos :-) De habár én ezt el is olvasom meg meg is értettem(asszem vagy hááát nem is tom) én akor is folytatni fogom a hosszú kommentek írását, sőt még hosszabb kommenteket fogok írni , olyan hosszúakat hogy már ki se tudod őket moderálni nem fizikálisan hanem a közönség ujjongása miatt,(üdvrivalgás)és ha mégis kimoderálsz csinálok egy blogot ahl csak én kommentelhetem azokat a dolgokat amiket én írok oda, de mivel én nem is fogok oda írni semmit ezért csak a korábbi kommentjeimet fogom kommentelni , tehát megteremtem az első Kommentblogot, ami létrehozza a kommentblogolás műfaját ami hasonlítani fog egy performancehoz tehát teljesen megismételhetetlen lesz, ergó mindenkinek LÁJVBA kell majd a kommentblogoló blogomat figyelni vagyis mindeki az én blogomon fog lógni nem csak az ismeretségi körböl hanem nemzetközi szinten is, és majd K**** sok pénzt fogok kapni az internetszolgáltatóktól mert mindenki a neten fog lógni, és a gépek folamatosan le fognak füstölni a 0-24 való használat miatt és ezért BILL GATES jutalékot fog nekem fizetni meg az interneterőművek is mert hát az internet olyan mont az áram mert hát ha azt is meg kell vennünk akkor nyilvánvaló hogy elő is kell állítani, tehát majd ők is tejelni fognak, meg a kaja házhozszállítós cégek is tejelnének hogy mindenkonek el kell vinni a kaját, de sajna a futárok is kommentblogotolvasnának így tehét a társadalom először lfogyna majd belepusztulna a kommntblogolvasásba, és igy a te blogodat már senki nem olvasná mivelhogy meghalnak mikor az én kommentblogoldalamat sasolják, és te csak azért nem mert büszkeségből meg se néznéd a blogomat viszont mikor csak te maradnál először örülnél hogy megszabadulnál tőlem majd rá kéne jönnöd hogy sajna az új civilizáció létrehozására majmokkal kell párosodnod, és te ezt meg is tennéd viszont sajna elkapnád a HIV vírust és meghalnál szerzett immunhiányos tünetegyüttesben(AIDS) szóval ezt a kommentet ne töröld ki.

Dyda művésznő 2007.10.13. 15:38:22

Én iylen furcsa dolgokat miét nem látok soha? xD

Árpi 2007.10.14. 18:22:15

Hát izé-mizé szóval ez vicces!!!!! Ilyet még nem b*tam!

Bánáti 2007.11.12. 17:12:19

sajnos egy kicsit elmaradtam a kalti blogjánal olvasásába, thát most a karcsi kommentjére fogok kommentelni, ami kábé 1 hónapos de nem baj mert ígérem be fogom pótólni,ha kommen írást nem is de az olvasást mindenképpen, amit már be is pótoltam és a komment írást azér nem mer nem akarom szídni a kaltit, de vannak olyan blogbejegyzései háhá de kurva jó szó ez a blogbejegyzés,főleg ha egybeírom, és ezzel a kommentel a karcsi hagyományit fogom folytatni igaz hogy a karcsi kommentjéhez akartam hozzászólni de már tökre elmentem a témától, de nembaj majd visszatérek ja és ha nem akarsz ilyen hosszú kommenteket ki kéne találnod vmi maximális karakterszámot és megpróbálni beállítani de ne kérdeztd hogy mert és sem tudom habár a karcsival megszereztük tavaly évvégén az érettségit infóból (ezzel nem dicsekedni akarok de azért jól hangzik) de azért mindent én se tudhatok és ezzel igazából nem is szerettem volna ötletet adni szóval amit ebbe 2-3 sorba olvastál azt töröld ki a memóriádból egyébként ha valaki el vesztette volna a fonalat akkor ez a karcsinak szólt habár sztem én már rég elvesztettem és észre is vettem hogy bár az elején egy hosszú kommentet akartam írni egy mondatban már abba akarom hagyni de nem engedni a billentyűzet, és egyébként ez is egy tétel volt az infóérettségin,amivel megin nem dicsekedni akarok de ismét csak jól hangzik, ja ésoda kartam kilyukadni, hogy elkezdetem egy két szót már rövidíteni, de nem mégsem mert most látom hogy télleg csak 1-2 szóróol van szó és tulajdonképpen azért kezdetem el írni ezta a kommentet hogy megmondjam a karcsinak hogy még a sok reklámfelkérésre és ennek bevételéből is sok pénzt kereshet az oldalán és azt is hogy ennek a kommentnek a hosszúságát úgyse biírja űberelni mert már nagyon belejöttem és soha nem fogom abbahgyni na jó egyszer talán igen például most csak még akarok írni egy űzenetet4-5 sorba a kaltinak hogy ne törölje ezt a kommentemet mert ha törli nagyon meg fogom ... hoppá most azt hitte majd adok neki okot rá hogy tötlje egyébként el vagyok szomorodva hogy rengetek csúnya szót látok a kommentek közt és ezeket nem törli bezzeg az enyémet törölte és ezért meg is vagyok sértődve mert ez engatív diszkrimináció velem szembe ugyhogy ezt most lécci ne töröld és kicsit rakd félre az előítéleteidetm mert habár az árpi ma bevallotta hogy zsidó még se bántotta senki és ha ezt kost kitörlöd én lehet hogy visszafogom rakni sőt még ráduszítom a karcsit is és mi egyszerre olyan kommenteket fogunk írni hosszúságra hogy a gépedet elfüstöljük mert fogod tudni majd olyan gyorsan törölni a kommenteket tehát most lécci télleg ne töröd hoppá kicsit túlléptem az ígéretemet ,azt a 4-5 sort amit kábé 10 sorral ez előtt megígértem hát most csak ennyi jutott eszembe aki többet várt mindenkitől SORRY, na csá és remélem beindul a karcsi biznisze mert szívesen beszállnék ha nem gon na jó most már télleg megyek majd holnap ismét írok és akkor ígérem több lesz mert most csak ennyi jutott eszembe de remélem nem baj

heavy mental 2007.11.16. 18:26:12

Welcome to paralell Universe...
süti beállítások módosítása