Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.12.10. 20:42 Kalti

A világ legjobb autós reklámjai (I.)

Mivel több legjobb van, jobbnak láttam két kategóriába bontani őket. De lehet hogy kevés lesz. A német preszízsmárkák azonban (sajnos) viszik a prímet, így kénytelen vagyok fejet hajtani a németek előtt. Ilyen pofátlan, arconköpős reklámot ritkán látni. Pedig mekkora öröm! És akkor legyen megint egy audi reklám. Szintén a pofátlan fajtából: Úgy adják el az autót, hogy egy darabot nem látunk belőle. Tény, egy ilyen autónak nincs szüksége magamutogatásra, elég magamutogató ez önmagában is. Íme az RS4 reklámja: Szép álmokat mindenkinek, holnap flytatjuk az "igényes és meghökkentő(?!)" kategóriával.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr93259614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi 2007.12.11. 17:43:36

Hát izé bizi szóval nagyon jó ez a youtubes ötlet!! Föleg hogy ilyen autós reklámokat nézhetem meg!!! Az acordos mondjuk nálam vitte a primet!!! De a többi is jó, meg a többit láttam is. Most tényleg jó lett a blog!! KALT:::most már gyógyuljmeg, de csak jövő héten gyere mert ez a hét k*rva szar. Ennyi tz még nem irtunk sose
süti beállítások módosítása