Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.01.20. 15:22 Kalti

Akarsz hányni?

Címkék: billentyűzet kosz

Kábé egy év után fejemet adtam a billentyűzetem kitisztítására. Hát nem tudom, lehet, hogy nem kellett volna.

A gyors analizálás során akövetkezőket tartalmazza: haj, szempilla, egyéb szőrök (nem, az pont nincs), morzsa, valamit mintha bőrdarabkák is lettek volna. Ja igen, macska szőr is volt benne. Emellett befolyt narancslé és tea nyomokat is sikerült felfedezni, valamit egy kis darabka csokit. Jó, mi?


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr63304497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gréta 2008.01.21. 19:21:54

Én akkor szántam rá magam erre, mikor az A és a P betű rendszeresen beragadt a sok dzsuvától... élmény megtisztogatni:D

Karcsi 2008.01.22. 17:57:09

Szevasztok kiskalózok.
Nem semmi vita alakult itt ki de ebbe én nem szólok bele mert aki tudja tudja aki nem az majd ost, szal ha lehetóségem lenne egy Sportquattrora akkor tőlem mindenki éhendögölhet de ez mindegy.Grat szandinak ezekhez a kommentekhez de én inkább Grétával értek egyet és egyben meg is köszönném neki a szolidalitást irántunk. :P(persze tudom az egy darabig az kb 5 perc de ez most teljesen mindegy.
NA szevasztok olalybogyók(akkor is ly-al.)
süti beállítások módosítása