Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.02.13. 20:45 Kalti

Óriás és a törpék (friss)

Úgy tűnik minden nagyrészt autós tartalommal megtölött blog eljut egyszer a tűzoltókig. (Igen, itt a belsőségre gondolok) Szóval ma én is eljutottam. a könyvtárba mentem le elintézni a FIRKA-val kapcsolatos dolgokat, és akkor mit látok az asztalon? Ezt:








Az egyik képen talán látszik egy nagy tűzoltós poszter ( ha jól emlékszem A3 méret fölötti volt), bélyegek, és pár tűzoltós szaklap. VAn a suliban pár ilyen tűzoltási vággyal fertőzött ifjú, és van aki nem "csak" műveli, és ifi gyakorlatokra jár, de tárgyilagosan is nyilvánosságra hozza buzériáját. Megtekinthetőek lesznek - valószínűleg - az első emeleti tárolóban.

Kalti Update1: mától valóban megtekinthető az 1. emeleti tárolóban, ez a 95. gyűjtemény kiállítás.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr68338196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.02.21. 21:56:55

A nagy piros Plymouth GranFury szedán tetszik és kellene!
süti beállítások módosítása