Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.05.11. 16:12 Kalti

Róma autói

Címkék: ferrari maserati 500 quattroporte róma rolls royce rolls microcar

Péntek délelőtt épségben hazaért Rómából Szandi, aki leendő Fáysta feleséghez méltóan készített pár autóról képet. És hozott nekem pólót. Majd meglátjátok.

Jöjjenek a képek:


Jól áll neki, nem?


Anyád.


Ez is a szalon előtt.


Segédmotoros jogsival vezethető Microcar.


A-Style.


Tipikus olasz utcakép: Panda, Punto, 500, robogó. Csak az a szemét 306 rontja a képet...


Piros 500, amiből itthon még csak egyet láttam. A többi fehér.


Ferrari a hősidőkből.


Emlékeztek még erre?


Rolls Royce. Egyik Szent Lászlós se tudta. Pff.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr40463898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szandi, aki megérdemli, hogy Fáysta feleség legyen 2008.05.11. 17:31:42

Nah hát akkor... Tökéletes Fáysta feleségként és a képek készítőjeként én írom meg az első kommentet...

1. Az első képről igazán kivághattad volna a tejbetök fejemet (egyébként nagyon jól fejezem ki a saját érzelmemet: "Végre Maseratit látok!!"), illetve a ronda lábamat... Ennyit rólam.

2. A szalonról nem mondok semmit, csak annyit, hogy igen, én ott voltam.

3. A szürke Maseratihoz annyit szeretnék hozzáfűzni (ami alá az van írva, hogy: "Ez is a szalon előtt."), hogy kisebb hiba van... Ugyanis a kép ema szalon előtt készült. Ez így hirtelen lényegtelennek hangzik, de nem az. Ugyanis a szalon előtt álló Maseratinak ugyebár nem volt gazdája, kirakták mutogatni és ennyi. Ezt viszont egy forgalmas utcában (Via dei Condotti) találtam, tehát az autónak van gazdája, tehát ez valakié.

Egyéb hozzászólások:

1. Éljen a Fiat 500 régi és új formában!

2. Muszáj megjegyeznem, hogy az A-Style-os buszt nagyrészt idős emberek vették igénybe. Egyébként rendkívül kicsi busz... Körülbelül 10 ülőhely és egy 1,5m x 1,5m-es nagyságú állásra alkalmas terület van benne... Büszkén jelentem ki, hogy körülbelül 30-an szálltunk fel rá úgy, hogy az összes ülőhely el volt foglalva más utazók által.

3. Az tény, hogy senki nem tudta megmondani, hogy a legutolsó autó az mi, de ne hibáztassuk érte a Lászlósokat... Lényegében nekünk túl sok közünk nincs az autókhoz legalábbis olyan elmélyült szinten nem, mint a mélyen tisztelt Fáystáknak.

És az utolsó megjegyzés:

A Maserati nekem vagy jól áll vagy nem.. Ezt nem én fogom eldönteni... De lényegében mindegy, mert nekem kerek lámpás autó kell.
süti beállítások módosítása