Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.11.09. 12:05 Kalti

Gumi, felni, egy kis hirdetéssel

Címkék: opel suzuki eladó felni alufelni gyári gumicsere nyárigumi lemezfelni téligumi

A héten egészen úgy éreztem könnyen megy amit akarok. Hogy miért? Ludwigra akartam venni tavasszal négy alufelnit, 15"-osat, természetesen gyárit. Számoltam rá 120 ezer magyar forintot. Aztán kedden nézelődtem az expressz.hu-n, és mit találtam? Gyári alufelni, gumikkal - 85 ezerért.


Volt hatvanam, apuval beszéltem, hogy karácsonyi ajándékként egészítse ki. Belement, csütörtökön elhoztuk Miskolc környékéről a felniket. Az egyiken van két aprócska sérülés, de senki nem fogja észrevenni. Egy probléma van csak, bár nem egetverő. 195/50 R15-ös gumi van rajta (Fulda egyébként), amitől nem nagyobb mint a most fent lévő 175/70 R14-es téligumi. Tehát optikailag kb. ugyanott vagyok, de egye fene. Majd ha tiszta lesz a dobbetét, meg koszos a gumi akkor nem ütnek el ennyire és nem látszik majd, hogy ilyen peres a gumi, a gyári 185/60 helyett. 

Mit jelent a 185/60 R15? 185 a futófelület szélessége milliméterben, /60 az oldalfal magassága, ami 60%-a a futófelület szélességének. R a sebesség index, ha jól tudom az R 170 vagy 190 km/h-ig garantált. A 15 pedig a belső átmérő collban/inchben(~2,5 cm) megadva.

Viszont ennek következtében eladósorba kerültek a gyári nyári gumik. 165/70 R14, Continental ContiEcoContact3, tök szép neve van. Eszembe jutott, hogy leendő apósomnak az Ignisre valószínűleg ugyanez a méret kell és emlékeim szerint ráfért már egy gumicsere az autóra. Felhívtam hát, megkérdeztem, hogy nem kell-e egészen véletlenül, mire ő rávágta, hogy de. Höhö, királyság van mondom. 13000 az új ára darabjának, én 40 ezerért adtam a garnitúrát, 4700 km-rel. Korrektnek érzem magamat. Más kérdés, hogy az Asszony nem örül neki, de ez most férfi dolog. Szóval a gumiktól megszabadultam, tavaszig még a padláson figyelnek, de már biztos az új tulajdonosuk. 

Akkor már csak 4 felni maradt, ezek eladása még erősen folyamatban. A suliban egy srác mondta, hogy talán neki kell, azóta sem keresett meg, de majd talán jövőhéten. Ha esetleg valakit érdekelnek a felnik, itt vannak a paraméterek:gyári Opel lemezfelni,  padkázva nem volt, sérülés nincs, felületi rozsda annyi van rajta, amennyit a dísztárcsa okozott. 4x100x56,5 az osztókör, 5,5" a szélesség, ET49. Na, érdekel valakit? 15 ezer a négy darab, tehát darabonként 3750 forint. Majdnem harmada annak, mintha újonnan vennéd. Ha valakinek felkeltette az érdeklődését az kommenteljen, vagy írjon ímélt, ott megbeszéljük részletesen. 

További kellemes vasárnapot mindenkinek!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr77758435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veszélyes Lejtő · http://kresz.blog.hu/ 2008.11.13. 17:01:52

"Mit jelent a 185/60 R15? 185 a futófelület szélessége milliméterben, /60 az oldalfal magassága, ami 60%-a a futófelület szélességének. R a sebesség index, ha jól tudom az R 170 vagy 190 km/h-ig garantált. A 15 pedig a belső átmérő collban/inchben(~2,5 cm) megadva."

Nem egészen. Az R azt jelenti, hogy radiál szerkezetű az abroncs (mint manapság az összes). A méretjelzésben csak nagy teljesítményű gumiknál szokták feltöntetni a sebességindexet.

Érdeklődő 2008.11.19. 15:01:41

CSűűűű.
Azt kérdezném megen ha lehetne, hogyazaz felni az milyen lenne , t3ehát hogy jó lenne e nekem.
Lécci írjad mán meg nekem. gyó??,
Ja el is felejtettem, nekem egy ifám van(a kis drága) Szóval irjámán
Kösz Csűűű
(pöcsvakarás)......

A rejtéjes piros kamazos 2008.11.20. 20:09:08

Szerbusz kedves Éredeklödő (rokon) Én nem vok az eladó, de szerintem jó lesz a ifadra a felni, mert nekem a kamozon amivel trágyat hodok a csirkéknek, azon is ilyen fölni van, nagyon fain!!!
Vegyd meg, osz hasznald egészséggel!
Csum

Kalti · http://kalti.blog.hu 2008.11.26. 20:09:22

Veszélyes Lejtő · kresz.blog.hu/ 2008.11.13. 17:01:52

Valóban, teljes mértékben igazad van, köszönöm a helyesbítést.

Az IFA-s meg a Kamazos rokonaimnak meg csak annyi mondani valóm van, hogy hülyék vagytok, és mind a két ipari hulladékkal elbújhattok a Krazom alatt.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2008.11.26. 20:13:12

Az a kedves érdeklődő, aki (feltehetően) e-mailben érdeklődik a felnik iránt legyen szíves ismételten felvenni velem a kapcsolatot, mivel e-mail címet nem mellékelt, így elég nehéz lenne megbeszélni a részleteket.
Egyébként a felnik igen, jók a C Corsára. A többit e-mailben:)

Kösz.

Árpi(Swiftes) 2008.12.02. 09:11:06

Kalti!!!!!!!!!!!!!!!!! Irjálmár valami ujjat te szerencsementes.

Szandi 2008.12.02. 19:05:29

Árpi... Nem ír mert nincs ideje, energiája, ötlete.. Illetve ötlete lehet van.. De most alkotói avgy alkotási ( a fene tudja) krízisben van. Egyébként én is hiányolom annak ellenére is, hogy sok megjegyzésnek csak a felét olvasom el (mert a másik felét nem értem)... Mostmár csak megszokásból nézek fel xD Tehát, Tamás, írj!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2008.12.02. 19:13:21

Árpi:

hüvelykujj

TEssék, írtam valami ujjat... Még mindig utálom a helyesírási hibákat.

Szandi, felcsaptál a titkárnőmnek?:D Ugye tudod, hogy az egyéb kötelezettségekkel is jár?(A):D

Szandi 2008.12.02. 19:15:38

Pff, ezt nem itt fogjuk megbeszélni :P Különben is.. Mindenféle izé helyett inkább írj valami használhatót, itt senki nem kíváncsi a magánéletünkre :P
süti beállítások módosítása