Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.12.24. 21:59 Kalti

Vége

Címkék: karácsony szenteste boldog csomagolópapír karácsonyt

Halacskát megettük, ajándékok átadva. Mindenki megkapta amire vágyott, a többiekét feleslegesnek érzem elmondani mert gondolom nem érdekes senkit és nyílván a sajátom se érdekel senkit, de azért elmondom.

Szóval, öcsém a múltkori akciómra megemlékezendő adott egy bikakábelt. (rendes gyerek) Anyuéktól ugye az alufelnit, illetve annak egy részét, valamint Ludwigra egy króm kipuff véget (ovál, holnap lesz kép is), meg fűthető ülésvédőt(nemröhög, reggelente kurvára fázok). Egyébként az ülésvédőt még pár hónapja poénként dobtam be, úgy fest komoyan vették...:D

Aki még nem fejezte volna be a csomgolópapírok marcangolását, nem unja még a vakut, vagy nem evett még elég szaloncukrot, annak kívánom, hogy tartson ki a lelkesedése hajnalig, akik már hozzám hasonlóan végeztek azoknak jóéjszakát, és használják egészséggel az új szerzeményeket! Boldog Karácsonyt, így utoljára.

Mekkora baromság amúgy? Karácsony majd 25-26-án, mégis mindenki Szent Este, azaz 24-én süvölti a család többi tagjának a képébe, hogy bóóódog karácsonyt. Megint egy dolog, amit hibásan használ a köznyelv.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr76840441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2008.12.25. 12:52:42

Először is Bódog Karácsonyt mindenkinek. Kalti mi ez a sok poszt???? Hát ennyit egész évben nem írtál mint most egy nap!! Na mindegy örülünk Kalti végre hasznos. Én személy szerint már az ajándékom nagy részét megkaptam, hiszen az az autó volt, és annak egyéb költségei(átírás, gumik, biztosítás, alkatrész meg miegymás) szóval így most csak egy ablaktörlőt kaptam, mármint kettőt, de azok viszont kurva jók. De én örülök mindennek hiszen ahogy tavaly ilyen kor elterveztem meglett az új autó, és minden király. Na majd 29én talizunk. Addig is legyetek jók és szobatiszták:D

szanszika 2008.12.31. 19:18:12

Na most, hogy méltóztattam regisztrálni csak azért, hogy laikus kommentjeimmel gazdagítsam, folytatom tevékenységemet.

Először is jó volt a 29-én tartott főzőcskézés!
Másodszor... Szóban már közöltem a véleményem a karácsonyi bejegyzésekről, de azért megörökítem itt:
Tomi, hiába írtál jó sokat, nagyon sok elgépelés meg egyéb hiba van benne, tehát hanyagoltad az általában megszokott igényessgedet, és ez nem tetszett.

Egyébként... Ha én ne adj isten elgépelési hibákat követek el az azért van, mert "Kalti" laptopján lehetetlen írni, pláne fekve. Mellesleg én nem vezetek blogot, tehát megtehetem!

Ja és... B.Ú.É.K. (:
süti beállítások módosítása