Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.01.03. 22:28 Kalti

Luxustól veteránig - kicsiben

Címkék: autók volvo mercedes volkswagen cls lancia vw modellek transporter c70 modellautó benz ypsilon w123 microbus

Tegnap volt egy kis időm, gondoltam kreatívkodok egy kicsit. Ez lett belőle. A képekre kattintva az indafotóra juttok, rákattintotok a képre, ott pedig a kép felett lévő Más méret gombot használva nagyban is megnézhetitek, esetleg lementhetitek őket, ha tetszik.

Célom volt olyasmi képeket csinálni, amik némiképp visszaadják az autó stílusát. Szerettem volna elérni, hogy az autó karakteréhez passzoljon a kép hangulata. Hát, ez sikerült, bízom benne, hogy rajtam kívül tetszik még valakinek.

indafoto.hu/kalti/modellek

Lancia Ypsilon (facelift előtt)

Lancia Ypsilon (facelift előtt)

Mercedes CLS

Mercedes CLS

Volkswagen Microbus (alias Transporter T1)

Volkswagen Microbus (alias Transporter T1)

Volvo C70

Volvo C70

Mercedes 123 230E (ha 200D lenne akkor ő lenne a Zőccséges)

Mercedes 123 230E (ha 200D lenne akkor ő lenne a Zőccséges)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr91855991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bánáti 2009.01.03. 22:50:05

csak akkor lenne "zöccséges" ha még kombi is lenne sztem. nekem az az igazi

Bánáti 2009.01.03. 22:50:56

de sz******************************************r

vissza, vissza, vissza, vissza!!!!!!!!!:(
süti beállítások módosítása