Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.01.12. 19:48 Kalti

Gány, kendács, sufnituning... Van valakinek jobb kifejezése?

Címkék: lol pimp 1 tuning fiat 7 td sufni punto

Van az embernek pár vele született tulajdonsága. Ezekről nem tehet. És ellenük se, leglaábbis nagy részükről. Azonban úgy érzem, az igényesség, a törődés, szépérzék némiképp fejleszthető. Már, ha van rá igény. Ha estleg valakiben nincs rá igény, nem is próbál javítani ezen tulajdonságain. Tudom, tudom, nem szép dolog ezért bárkit is bántani, kövezzetek meg.

Kiváncsiságból elkezdtem használtautón nézelődni, mit lehet kapni 5-800 ezer forint között. 170000-es futásteljesítményig, 1400-2000 köbcenti között. Akad szép választék, ennyi pénzért nagyon sok szép és jó(nak tűnő) autót lehetne venni. Meg elég sok csúnyábbat is. Meg néhány igazán gyomorforgatót. Elnézést, de nálam ez kiverte a biztosítékot.

CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK!

Az autó 1,7-es turbódízel, 95500 km-rel, női tulajdonsotól(!), nem rég cserélt fékekkel és kormányösszekötővel. Potom 550 ezerért, 1994-ből.

Én itt mára befejeztem a hasznaltauto.hu böngészését. Nem bírtam tovább.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr17873486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanszika 2009.01.13. 20:32:56


Hát igazából tényleg ronda... De az egy dolog... Ronda autót elég gyakran látunk... De hogy ez egy nőé volt... :S Lehet, hogy csak ő volt a tulajdonos, de nem ő használta.. Ilyen rondát nő nem vesz igénybe. Mondjuk ennek a sok kis cuccnak én nem értem, hogy mi értelme van rajta... De az oldalán lévő kicsi cucc oylan, mint egy kopoltyú... A motorháztetőn lévő cucc engem speciel a lyukasztónkra emlékeztet, annak van iylesmi formája... A hátán az a lámpasorozat az is utáncsinált, ugye? Arról valami karácsonyi világító cucc jut eszembe... Az meg már jelentéktelen, hogy az autónak két végbélnyílása van...
Végeztem.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.01.13. 20:41:37

@szanszika:
A női tulajdonos természetesen csak hatalmas iróniával érhető...És csak vevőcsalogató, erről az autóról úgyse hiszi el senki:D A sok kis cucc normálisan kivitelezve szebbé teszi az autót - ez nincs normálisan kivitelezve:D A hátsó lámpa valóban utána csinált, úgy néz ki mintha sima otthoni gömbizzók lennének:D A két végbélnyílás a kipufogó - nem lenne baja kettővel, csak ugye a kivitelezés, meg a tálalás...:S:D
süti beállítások módosítása