Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.07. 18:56 Kalti

Szerintem jó

Címkék: lol pimp vicces tábla swift rendszámtábla

A poszt mindkét alkotójára azt mondom, hogy jó. Első körben nézzük a táblát:

És itt ez a Swift. Fekete tető, gépháztető... Mocskosul jó.:D A kerékjárat és a küszöb fekete betétje... Nem is tudom, piros Swiften is láttam már, ott jobban tetszett. utána járok mennyibe kerül. Zárójelben: 60 körüli úr szállt ki belőle az Egészségház előtt. lol? (bocsi a képek minőségéért, telefon)

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr78987751

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: beston bahis 2019.01.16. 13:43:43

How long does it take for modafinil to leave your

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanszika 2009.03.08. 20:44:23

Igazából én azt nem értem, hogy ha egy autón ennyire tetszik a fekete csíkozás, akkor az én szemem feketével való kihúzása miért nem tetszik? :P Buta autócentrikus -.-
süti beállítások módosítása