Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.18. 20:20 Kalti

Rába Star

Címkék: játék star teherautó raba raba star

Képes volt eddig rejtegetni előlem... Most is csak véletlenül szúrtam ki, rögtön rávetődtem. Nem tudom Szandi mit gondolt, amikor meglátott a húga szobájában, a földön törökülésben ülve, miközben játszok a Rábával. Igazi régi játék, abból a korból, amikor már kezdett megjelenni fröccsöntött műanyag (puha, hajlékony fajta). És a szaga is olyan igazi Szovjet Unios, maró műanyag szag - még így 20 múltán is.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr641010542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bánáti 2009.03.18. 20:43:52

háttérben az "Easy PC", minden háztartásban elengedhetetlen:D nekem is van valahol a pincében egy dosszié:D

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.03.18. 22:19:43

Nagggyyyyyyoooonnnn Komoly!!!!!!!!!!
És nagyon kéne. Remélem majd egyszer mi is láthatjuk... Mondjuk lehozhatnád Gárdonyba kedeves Szanszika...:-))))))))))))))))

Persze felmerül a kérdés ::miért volt a KALTI a SZANDI HÚGÁNAK a szobályában????

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.03.19. 16:26:29

EZZZZZZZZZZZZ nagyon ott van a szeren!!! Ez mindent visz. Nagyon állat. De a szine áááá ez az igazi szoci piros( inkább bordo, mint a lada) Hányás de jó:D:D

A mercis posz eléggé anyád, olyan majdnem mint egy suzuki felszereltséglista:D

190 Dtm minden visz. De kalti sose lesz oyanod:D

Ja és mit is kerestél a szandi hugának a szobájába????????

szanszika 2009.03.19. 19:26:29

Hát... Gárdonyba sajnos nem fogom levinni, mert igazából ez a dolog anyuhoz és apuhoz tartozik: ők kapták egyszer (20 éve) a vidámparkban... Egyébként én a mai napig nem értem, hogy miért olyan nagy cucc... :D
Továbbá... Tomi úgy került a hugom szobájába, hogy a mi szobáink általában publikusak, kedves párom meg szivesen élt ezzel a lehetőséggel, tehát a hugom szobájának nincs jelentősége... :D
süti beállítások módosítása