Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.28. 11:20 Kalti

Helló Tavasz!

Címkék: tavasz lancia suzuki szerelés swift alufelni

Nagyon úgy fest, hogy végérvényesen is lemondott a tél, helyét ezennel a tavasz veszi át. Óvodás, kisiskolás koromban a tavasz egyenlő volt a rózsaszínű virágokkal borított fák festésével, krep papír kokárdák készítésével. Azóta nőttünk - nőttem - egy kicsit, az ecsetet kerékkulcs, a vízfestéket kerékrögzítőcsavarok veszik át. Eljött az idő a gumiváltásra!

Mivel a Suzuki alufelnijei használtan lettek vásárolva jobbnak tartottuk elvinni őket a gumishoz, hogy centrírozzák ki. Mivel nem tudtam mikor nyit, gondoltam addig lecserélem a Lancia kerekeit. Mókás, hogy már egy szimpla kerék csere is kiváltja az emberől az olasz autó érzést. Vagyis a szopást. A kerékagy számunkra fontos része ugyanis nem csak négy menetes lyukból, meg egy központi tehermentesítőből áll. Van benne két fém "csöcs". Durván 1 centi hosszúak és fél centi átmérőjűek, funkciójuk szerintem annyi, hogy szivassák az embert. A felnit csak nehezebb rájátszani, levenni meg pláne. 

Arról nem is beszélve, hogy hátulról übernehezen jöttek le a lemezfelnik. Kicsit olyan volt, mint ha odarohadtak volna, érdekes módon elöl nem. De végül kész lett, íme:

Miután végeztem az olasszal, átvittem a felniket Ercsibe, hogy csinálják meg. Rendes társaság, évek óta idejárunk gumizni és mosni. Igaz, most kicsit a bögyömben vannak, ugyanis megint nem voltak képesek rendesen felfújni a gumikat, 1,7 bar van bennük, majd a kúton fújok még rá - ezt eljátszották már a téliguminál is. Amikor kivettem a csomagtartóból az alufelniket, a srác fél szemmel pillantott csak rá: "Fulda Carat? Kicsit hangos lesz." Majd meglátjuk.

Felraktam őket, a képeken látjátok a végeredményt. Egy baj van: most már tényleg le kéne sötétíteni, sokat dobna rajta.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr781030795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.03.28. 23:50:15

Kedves Kalti!

Nem hittem volna hogy te ennyire fa** vagy. Tudod mire van az a két csöcs????? Elmondom. Észrevehetted hogy szimetrikusan helyezkednek el, ezzel biztosítva, hogy a felnit 2 féle keppen is fel tudd rakni. Lehet hogy a gyári felninél nem gond,(a lemeznél meg pláne nem) de vannak olyan utángyártott könnyűfémkeréktárcsák, melyek ET száma kicsi, viszont a homlokfelület egy síkban van a felni külső peremével, és így nem működik a "belenézek, becélzom, azt dugok" módszer. Ennek megoldására használják az olaszok, és néhány francia, valamint az összes kisteherautón ezt a megoldást.

Ja rárohadás ellen legjobb egy kis zsír vagy rézpaszta a központi tehermentesítő peremére+ a stiftekre is:-))))

A swiftre kéne a fólia mellett egy ültetés is. CSak mert úgy néz ki mint egy SUV:-((((

Bánáti 2009.04.08. 20:07:39

tötlsz=törölsz :D:D uj fajta titkosirás:D
süti beállítások módosítása