Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.05.10. 19:50 Kalti

Kétszínű törpe

Egész a mai napig lényegében nem volt használható képem az Ypsilonról. Itt volt egy nyárias vasárnap, miért ne mostam volna le délután, ráfért... És ha már tiszta, miért ne csináltam volna néhány képet? Igaz, csak itthon, az udvarban, de igyekeztem valami féle színvonalat tartani, több kevesebb sikerrel. A képek vágatlanok, szelektálatlanok, tehát abszolút a nyers valóságot kapjátok. Szóval, akit érdekel, mostantól teljes Ypsilon galéria Az Indafotón. Képre kattintva meg is leshetitek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr771113615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása