Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2010.03.16. 20:04 Kalti

Üdv, Öreg!

Címkék: ford öreg karcsi fiesta eru

 Karcsiéknál ez az autótéma minden, csak nem egyszerű, ezért neki sem állok elmagyarázni. Az én tisztem most úgyis csak annyi, hogy bemutassam az új flottatagot. Karcsiéknak van még egy Fiestájuk - kicsit újabb, de nem biztos, hogy sokkal jobb - szóval egyelőre én Öregként különböztetem. Alant tehát az Öreg, első képen a fellelési állapot, a következőn - mily' meglepő - lemosva, sallangoktól megtisztítva, 15 collos kereken. 

 

 

 

Karcsitól kértem egy lehetőleg nem túl rövid beszámolót arról, hogy az öreg milyen úton jutott el hozzájuk, bízzunk benne, hogy mielőbb monitorra veti. Addig is nézegessétek ezt a két képet, Karcsi bezsámolójával együtt még talán kaptok pár képet. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr921845192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása