Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.05.11. 19:14 Kalti

Én már pofán csaptam volna

Címkék: videó lol rally navigátor

Árpinak mutattam, ő természetesen ismerte az alábbi videót. Nekem öcsém mutatta, kb. sírva röhögtem rajta. Aztán, ahogy Árpival beszéglettünk, azt vettem ki a szavaiból, hogy aki jelen videóban navigátorkodi,, az valójában versenyezni szokott, itt csak amolyan hakni volt a navigálás. (Árpi, szólj, ha félreértettelek!) A lényeget azonban megerősítette: az úriember egy idióta.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr911115617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.05.12. 17:39:29

Igen valószínű hogy a második beszólás után kidobtam volna a kocsiból!!!! De hát ez van:D Ilyenek is vannak, de legalább van min röhögnünk:)
süti beállítások módosítása