Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.06.14. 22:01 Kalti

Dákók

Címkék: képek erdély dacia 2009 indafotó

Ha létezne a földön elvakult Dacia fanatikus, akkor neki Erdély olyan lenne, mint Gombóc Artúrnak a megboldogult szerencsi csokigyár. Találna ott mindent, olyat is, amit eddig sose látott. Nagyon hosszadalmas lett volna ide feltölteni a képeket, ezért indára dobtam fel mindet. De a "kedvencemet" azért felraktam, kattintható, természetesen, aztán indafotó.

De hogy mire lehet számítani? Kamu coolerre (gyárilag, naná, hogy máshogy), Homasita minőséget megszégyenítő Román Tuning, 4x4-es, szívódízel igáslóra, veteránkorú hulladékra, Lumpikra... Na és persze az ötajtósra, ami nekem eddig tök ismeretlen volt, de valóban létezik. Durva.

Ja igen, ha unatkoztok, akkor katt ide. Dacia modelltörténet, természetesen nagyrészt Renault alapú típusokkal. Figyelemre méltó azért az R8 kópia (nem, nem az Audi R8), a Renault kisteherautó. Karcsi, a kamukúleres neve Dacia Gamma, 1992-2006(!)-ig gyártották. lol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr61185154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása