Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.11.17. 04:00 Kalti

Fehérvári autózás

Címkék: székesfehérvár suzuki fehérvár swift szlalom oszak

Íme egy beszámoló a Székesfehérvári futamról ahol - ha még emlékeztek – a baráti társaság és a blog is képviseltette magát nézőként. Kalti nem írt róla igazán hosszú posztot, így gondoltam megosztom veletek, hogy hogy is zajlik ez az egész dolog belülről. Persze tévedés ne essék, ez nem olyan, mint a rajság, hogy belülről fakad, ez csak egyszerű zsinnyegtetés egy kis zsamóval!:) (Ennyi local poént egy mondatban..:D - Kalti)

Szeptember 6-án rendezték meg az Országos Amatőr Szlalom Bajnokság 8dik futamát Székesfehérváron a Tesco parkolóban. A versenyt nagy lelkesedéssel vártam, hiszen kb. egy hónapja voltunk utoljára versenyen és már nagyon hiányzott, ráadásul bizonyítani akartam, hogy tudok igazán ütőset menni.

A kocsiban nagy változás nem történt, csak egy szilentet kellet benne cserélni és beszereltünk egy kamerát, hogy belülről is meg lehessen nézni hogy megyek. A versenyre rengeteg nevezés érkezett, hiszen Fehérvár igen ismert hely az autósportban. Viszonylag korán értünk le a versenyre, így legalább volt idő mindenre. Főleg a pályabejárásra, hiszen egy igen bonyolult pályán kellet teljesíteni a 3 kört. Igen technikás és lassú pálya volt, sok visszafordítóval és tévesztési lehetőséggel, amit egy nyolcassal koronáztak meg. Ráadásul még edzőkört sem lehetett menni.

Az első körben igen nagyot hibáztam, hiszen pályát tévesztettem és le is fulladtam, ennek tetejébe még tolatnom is kellet. Nagyon ideges lettem, hiszen eddig még nem volt velem ilyen. De aztán megnyugtattak a szerviz parkban, hogy "hát nagyon sokan elrontották", és hogy "ne aggódjak majd a következő jobb lesz". Jobb is volt, de itt is volt egy pályatévesztésem és még 2 bóját is vittem. Így sikerült 24 másodperc plusz időt bezsebelnem a viszonylag jó körömhöz. Aztán jött az ebéd, egy kis pihi és a haverokkal beszélgetés, meg a tudatosítás, hogy az utcsó körben bele kell adni anyait-apait és nem hibázni. Hál' Istenek az utolsó kör hibátlan volt! Se bója, se pályatévesztés, és egy kategória 4. idő, amiben még volt tartalék. Ennek igazán örültem, hiszen végül sikerült egy jó időt menni. Az eredmény viszont nem olyan szép, csak a 8. helyet csíptem el, de ezt egy bajnoki ponttal jutalmazzák, ami ennyi hiba után nem is olyan rossz, sőt, év végén még akár ez az egy pont is segíthet abban, hogy hova érkezek a bajnokságban.

Végül szeretném  megköszönni a szüleimnek a támogatást és, hogy mindenben segítenek. Szommer Pistinek a vezetési tanácsadást és nem utolsó sorban Ország Zsoltnak a technikai segítséget. (A Neked szurkoló és Érted szívüket-lelküket kitevő barátaidat szard le, persze.:D - Kalti)

Árpi

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr11526534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.11.17. 18:54:54

Igen igen a végöl ez lemaradt:)
De akkor igy köszön szépen hogy eljötetek!!!!
süti beállítások módosítása