Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.11.23. 08:00 Árpi(Aki piros Swiftel jár)

Téli felújítás és fejlesztés I.

Nem is tudom hogy kezdjek bele ebbe a posztba, hiszen ilyet még így élesben szerkesztői joggal még nem irtam.:) De hát ennek is eljött az ideje. Nos Kaltival beszélgettünk és hát arra jutottunk, hogy itt télen csinálok egy két bejegyzést az automról, amig a következő versenyszezonra készítjükk fel. Próbálok mindent fényképpel is ábrázolni. Majd meglátjuk hogy sikerül.

Az első téli faladat amit el kell végezni a paripán, egy  kis lakatolás. Mivel az autó 14 éves, ezért van rajta egy-két rohadás. Meg hát azt mindenki tudja, hogy a régi japán autók nem igazán a  korrozióvédelemről voltak híresek. Így hát az én autómon is van egy pár rozsdálás. A jobb oldali lábtér szélén konkrétan átlyukadt az autó, így most ezt kell megcsinálnom. A folyamat nem túl nehéz. Ki kell szedni az egész kárpitot ami Suzukiban kb fél óra(legoautó, by Bánáti), aztán a szétrohadt részt kivágni és egy másik lemezt be kell heggeszteni a helyére. Utána lefújni alvázvédővel, meg belül valami színre is, hogy legközelebb ne legyen még egy szellőzőnyilás. Ez a nyagyobbik része a munkának. A többi kis rozsdás részt csak le kell csiszolni és utána rozsdátlanítoval lekenni, meg egy lehetőleg piros festékkel, de nem fontos ám, hogy  olyan gyönyörű szép legyen, hiszen ez a kárpit alatt található. De azért igényesen kell megcsinálni. Sajnos még heggeszteni nem tudok, így egy haverom segít ebben a kis munkában, egy 6-os pakk sörért:)

Nem csak ilyen rozsdásodás van az autón amit meg kell csinálni. Például a hátsó kerékjáratokban lejött az alvázvédő festék és ez komoly rohadáshoz vezethet a jövőben. Ha most komoly versenyparipát csinálnék, akkor lekaparnám az összes alvázvédőt és fehérre lefújnám az egész alját és ez nem csak azért hogy szép legyen, hanem a súly miatt is. De mivel ez csak egy egyszerű kis szlalomautó, így a fellazult alvázvédőt lekaparom és utána lefujom.

Miután meglesz a lakatolgatós rész, utána következik a futómű keményítés és egy uj kipufogó készítése, de azt majd egy másik posztban, mert az még odébb van.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr371541813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.11.23. 20:59:23

Mekkora reendetlenség van a garázsban...Zsamóóóó?????????Há hogy van ez????

Mielőtt még a Viki elolvasná a posztot, és megkérdezné, hogy ki segít az Árpinak heggeszteni egy 6 os pack sörért,és kitalálná hogy én, mert hogy úgyis alkoholista vagyok,az előtt leírom hogy nem én. Nekem momentán nincs ilyenre szükségem, mert nyertem a Kaltitól fogadáson egy TÁLCA SÖRT:):):):):):_:):)::)):)::)):

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.11.24. 16:33:55

@Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád):

Igen én is mergerősítem hogy nem a Karcsi segít nekem!!!

A garázsban azért van rendetlenség, mert a másik garázst még csináljuk, és minden ide van áthoz:(
Szóval k*rva szar ez igy!!
De amúgy nem csak a karcsi nyert sőrt, én egy tálca narancsot nyertem ha jól emlékszem.
süti beállítások módosítása