Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.07.24. 18:11 Kalti

A Tűzrókák már a spájzban vannak!

Címkék: firefox explorer böngésző

Lehet, hogy csak sznobéria.
Lehet, hogy csak megszokás.
Lehet, hogy tapasztalat.
Lehet, hogy érzelem.
Lehet, hogy mindenkinek jobb lenne így.

Érdekes arányt mutat a mikroszoft saját böngészője, és egy utólag fejlesztett böngésző elterjedésének mértéke. Engem érdekelne, ki, miért, melyiket választotta?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr57124560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gréta 2007.07.25. 10:07:11

Nem esett le mijafasz az a tűzróka...és hogy mi köze van a böngészőkhöz...váávává..az angoltudásXD...azért az is durva,hogy még mindig ennyien használnak explorert...betegek(:

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2007.08.28. 14:53:58

azért használnak ilyen sokan FF-et (és még IE-t is), mert nem ismerik az Operát. (vagy a régebbi verzióiról

Tommi 2007.09.02. 18:01:02

Én mindkettőt használom... Az Operával meg úgy vagyok, hogy egyszer kipróbáltam, köszönöm, többet nem kérek belőle...
süti beállítások módosítása