Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.08.27. 22:26 Kalti

Nosztalgiavasút

Ma este, hazafele jövet siekrült megörökíteni a pillanatot a Déli-Pályaudvaron.
Azonnal átfutott az agyamon, hogy most egy olyan kocsin nézek át, aminek a vontatója egy V43-as mozdony, amit 1962 és 1982 között gyártottak, és feltételezhető hogy a vagon sem sokkal ifjabbak- tehát minimum 25 éves. És mit látok? Egy Stadler "Flirt" mozdonykocsi elejét. 2004 óta van gyártásban. Átnézhettem 25 éven, és láthattam, szagolhattam a fejlődést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr98150713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása