Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.08.29. 21:36 Kalti

Uniformist..FEL!

Közzétették az új Audi A4 sajtófotóit és adatait. A részletekért katt ide.

Őszintén szólva ez a poszt nem lesz teljesen elfogulatlan. A német autók iránt egyébként sem táplálok gyengéd érzelmeket, az Audi aztán pláne nem a kedvencem. Senki ne kérdezze miért, nem találok semmi egyedit, vagy kreatívat benne. Ez van. De az új A4 számomra mindennek a teteje. Felülmúlhatatlan! Azt hiszem az Audinak most sikerült bemutatni a formai visszalépés, és a sablonosság példaszerűen undorító nyúlós, trutyis elegyét. Inkább erős facelift, a lemezek azonban új technikát takarnak. De erről a fenti linken bővebben.

Első blikkre szemből A5/S5.
Másodikra már Passat is van benne. Ha megnézzük a LED sor vonalát, akkor azt tökéletesen rímel a Passat-éra, csak ezt kibővítették lefele, hogy azért mégis különbözzön. Belülről A6/Allroadquattro/Q7, kinek hogy szimpatikus. Teljességgel megértem, hogy egy autónak azonnal márkaazonosíthatónak kell lennie, de nem ennyire. Ugyanazt csinálja az Audi, és a Peugeot. Csak egy kompresszor kell hozzá, aminek változtathatjuk az áramlásirányát. Ha nagyobb autót akarunk, pumpálunk a meglévőbe, ha kisebbet, akkor vákuumot neki - költségtakarékosság. De hova az egyediség? Hova egy régi autó kerekteres léte? Miértmiértmiért? Miért kéne mindenkinek ugyanolyannak lennie, miért kéne mindenkinek ugyanannak tetszenie? MIért nem lehet valaki egyedi? Mert elbukik? A franciák kezdenek megint önmaguk lenni. Legalábbis a Citroen; DS, Kacsa, XM... Egyedi autók. És megint jönnek...C6, C3 Pluriel. Egyedi, nem sablon. Az oroszlánosmárka érhető módon nem kaphat itt helyet, ellenben a Renault-tal, aki a Mégane-nal nagyot vállalt- és bejött neki! Nem merünk merészek lenni, és kitűnni a tömegből. Megbámulnak? És? Utálnak, vagy szeretnek? Összesúgnak a hátunk mögött vagy dícsérnek minden sarkon? Legalább beszélnek rólunk. És az autónkról. MÁr ha valaki képes olyan autót választani, ami illik a személyiségéhez, mert bizony lehet. Ami a formát illeti inkább nevezném erős facelift-nek, mint újnak, a lemezek azonban új technikát takarnak. De erről a fenti linken bővebben.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr54152457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruhaszarito 2007.08.31. 21:35:16

Szia

Meg jo hogy hasonlit az A5-re mert az az A4 coupe valtozata :-) Egyebkent SZVSZ marha szep auto, es pont az altalad felsorolt autok nem tetszenek. Dehat izlesek es pofonok.

Rocko- 2007.09.02. 11:31:28

hát szerény véleményem szerint inkább ez az Audi, mitn a Seatok. nem tudok kettőt megkülönböztetni.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.09.02. 12:52:04

A Seat is ugyanazt csinálja mint a már melített márkák, csak ők még durvábban.
Tegnap rájöttem melyik márka csinálja jól. BMW. Tessék megnézni egy 1-es BMW-t és egy 6-ost. Ha letakarod az emblémát is megmondod hogy egy márkához tartoznak, mégsem ugyanolyanok.

Rocko- 2007.09.02. 22:12:54

azért itt is vannak különbségek. :)
süti beállítások módosítása