Őszintén szólva ez a poszt nem lesz teljesen elfogulatlan. A német autók iránt egyébként sem táplálok gyengéd érzelmeket, az Audi aztán pláne nem a kedvencem. Senki ne kérdezze miért, nem találok semmi egyedit, vagy kreatívat benne. Ez van. De az új A4 számomra mindennek a teteje. Felülmúlhatatlan! Azt hiszem az Audinak most sikerült bemutatni a formai visszalépés, és a sablonosság példaszerűen undorító nyúlós, trutyis elegyét. Inkább erős facelift, a lemezek azonban új technikát takarnak. De erről a fenti linken bővebben.
Első blikkre szemből A5/S5.

Másodikra már Passat is van benne. Ha megnézzük a LED sor vonalát, akkor azt tökéletesen rímel a Passat-éra, csak ezt kibővítették lefele, hogy azért mégis különbözzön. Belülről A6/Allroadquattro/Q7, kinek hogy szimpatikus. Teljességgel megértem, hogy egy autónak azonnal márkaazonosíthatónak kell lennie, de nem ennyire. Ugyanazt csinálja az Audi, és a Peugeot. Csak egy kompresszor kell hozzá, aminek változtathatjuk az áramlásirányát. Ha nagyobb autót akarunk, pumpálunk a meglévőbe, ha kisebbet, akkor vákuumot neki - költségtakarékosság. De hova az egyediség? Hova egy régi autó kerekteres léte? Miértmiértmiért? Miért kéne mindenkinek ugyanolyannak lennie, miért kéne mindenkinek ugyanannak tetszenie? MIért nem lehet valaki egyedi? Mert elbukik? A franciák kezdenek megint önmaguk lenni. Legalábbis a Citroen; DS, Kacsa, XM... Egyedi autók. És megint jönnek...C6, C3 Pluriel. Egyedi, nem sablon. Az oroszlánosmárka érhető módon nem kaphat itt helyet, ellenben a Renault-tal, aki a Mégane-nal nagyot vállalt- és bejött neki! Nem merünk merészek lenni, és kitűnni a tömegből. Megbámulnak? És? Utálnak, vagy szeretnek? Összesúgnak a hátunk mögött vagy dícsérnek minden sarkon? Legalább beszélnek rólunk. És az autónkról. MÁr ha valaki képes olyan autót választani, ami illik a személyiségéhez, mert bizony lehet. Ami a formát illeti inkább nevezném erős facelift-nek, mint újnak, a lemezek azonban új technikát takarnak. De erről a fenti linken bővebben.
Mi mondtuk: