Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.12.12. 20:03 Kalti

Közkívánatra

Címkék: audi quattro

Pontosabban Karcsi kivánatra. A Dakar után nem kutakodnék, annyira nem köt le a dolog, a Pikes Peak-es videók viszont igen, szóval annak szépen utánanéztem. Meglepő módon használható Pikes-Peakről nem találtam (Audi témában legalábbis), de arról hogy az S1-gyel mit lehet csinálni igen. Érdemes figyelni a pályáról szétrebbenő nézőkre, az ilyenek miatt halt meg nem egy kategória. R.I.P 205 turbo, R5 turbo, és társaik. Ti könnyű, iszonyat erős gépek.
Szép álmokat, dübörögjön mindenki fülébe ez az állat.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr48261986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac 2007.12.12. 22:31:30

Nekem....nekem.....nekem ez lessz az ébresztő hangom...ááá...nemjó...visszaludnék rá....majd izzadtan kelnék fel és aludnék vissza újra...meg újra....meg újra...meg újra

Árpi 2007.12.13. 18:26:32

Hát Kalti ez a Audis videó eléggé recsi volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sőt kiberba*zott recsi, ezek állatok voltak remélem egyszer ha nagy és tapasztalt felőtt bácsi leszek, akkor én is fogok tudni így közlekedni a gyorsaságokon. Azt még nem tudom mivel, de talán fele ilyen jól fogok menni, és akkor kiverem!! Bár az első versenyautóm a Mester utcán a kb 20-28szám alatt áll!!! Hogy ezt minden egyes blogoló értse, ez egy fehér 3 ajtós suzuki swift 1,3, ai már 4hónapja ott áll ,és szerintem senki sem használja, na azt szeretném én megvenni!! Na erről a témáról ennyit. Most a tööbihezt szeretnék hozzáfűzni!! Hát az autós cikked szerintem nagyon jó lett, autósújságírohoz méltó!! A Volvoshoz nincs kommentem. Na Kalti én most megyek!!! DE GYÓGYULJ MEG ÉS GYERE SULIBA!!!! Mert most már ennyi elég volt:-)

Karcsi 2007.12.13. 19:24:01

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
no comment

Árpi 2007.12.14. 17:03:06

Hát Kalt jó hogy jöttél ma!! Viszont ez a mai nap teljesen kész volt!!! Tökre fáradt voltam,és majdnem SZÉTROBBANT AZ AGYAM!!! Na mind egy. Csak ezt szerettem volna megosztani veletek!! Ja karcsi legközelebb egy kicsit tartalmasabb komentet kéreünk
süti beállítások módosítása