Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.02.27. 19:37 Kalti

Vigyázz magadra...!

Címkék: rip toyota corolla eladás


Eladtuk... 2 100 000 Ft-ért Gödre került, egy most nyugdíjba vonuló idős úrhoz. A fiával érkezett, egy 8 éves, békalámpás Corollával, amit így fia örököl meg. Bízom benne hogy vigyázni fog rá, mivel nem fiatal, állatkodós emberhez került. Remélem kinőtte már a széthajtós korszakát.Érdekes módon nem kérte ela szervízkönyvet, most látta először az autót és megvette. A tetőcsomagtartó miatt még talákozunk velük egyszer, aztán eltűnik örökre... Remélem néha azért látom. Szeretné kijavítani az esztéktikai hibáit, így megint régi fényében tündökölhet majd.

Amelett, hogy mégis csak 5 évig hajtottuk, másért is mély szálak fűztek az autóhoz. Ez volt az első autó amit vezettem. Na jó, nem a Rém volt az amin megtanultam vezetni, de azt ennek ellenére is gyűlölöm, így inkább azt mondom, hogy ezen tanultam meg vezetni.

Vigyázz magadra és az új gazdádra!

Korábbi poszt az autóról itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr37357125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása