Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.03.20. 19:19 Kalti

10 centi tömény kreativitás

Címkék: kreatív ferrari lol forma 1 forma1

Kalti (...) (19:53):
Ugye nem baj ha felrakom blogra?:D:D
[.•:•SzAnSzÍíÍkA•:•.] (...) (18:54):
hogy a kedves párod csinálta 4 hosszú csavarból, 2 rövidebből, 4 anyacsavarból, 1 zsanérból és egy mittom miből?:D dróttal és szigszalaggal kiegészítve?:DD::D
Kalti (...) (18:55):
Ha szeretnéd becopyzom ezt a másfél sorodat...:D
[.•:•SzAnSzÍíÍkA•:•.](...) (18:55):
kössz nem kellXD

Miután láttam a képet, és hallgattam olvastam a hozzá fűződő sztorit. Ismét megcsillant a magasfokú női műszaki érzék. Helyszín egy csavarbolt, szereplők a Párom és az eladó.

-Őőőőő... Csavart szeretnénk...
-Milyet?
-Nem tudom, versenyautóhoz kell...

Hát kell még ehhez bármit is hozzáfűzni? Íme a verda.




 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr13389746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szandi. 2008.03.20. 19:38:02

A művemhez nem akarok hozzászólni, nekem tetszik és ennyi :P

Viszont... A " magasfokú női műszaki érzékemre" nem kell beszólni :P Hogy miért?

1. A csavarokat és egyéb kütyüket nekem nem feltétlenül kell ismernem :P

2. Itt vagy Te műszaki zseninek, én minek legyek az? Ha én is az lennék, akkor folyton műszaki dolgokról folytatnánk vitákat vagy igen elmélyült beszélgetéseket... Őszintén szólva nekem ez nem hiányzik :P

3. Itt senki nem a műszaki érzékemre volt kiváncsi, hanem a kreativitásomra :P

Végeztem (:

Gréti 2008.03.20. 19:47:16

Dida született tehetség:D....de azért bánt ez a ferrari dolog....főleg ha forma1-ről van szó....:P
(Ez a beszélgetés tényleg megtörtént?...mert áááááh:D:D)
süti beállítások módosítása