Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.05.05. 19:14 Kalti

Törtfehér

Címkék: lol baleset opel törés combo gtk ercsi

Először is elnézést kell kérnem a borzalmas szóviccért. Másodszor pedig köteleznem kell mindenkit, hogy görgesse végig ezt a pár képet. Ha ez megvolt, lejjebb olvasható, mi is történt valójában.



 


Szóval hogy mi is lett vele... Április 30-án, szerdán a Ballagási műsor előtti teendőimet végeztem, amikor kaptam egy MMS-t. Az első képet kaptam meg. Gyors blokkolás, telefonálás, mindenki jól van, huhh. Aztán hangos röhögés, osztályban körbemutogatás, ballagási műsor, ennyi. Aztán este amikor hazajöttem Szandival akkor tudtam meg pontosan mi is történt. Apu a Comboval főútvonalról szándékozott jobbra bekanyarodni, azonban a megcélzott út jobb oldalát felbontották, és teherautóval zárták le, így 10-15 km/h-val tovább csordogált, hogy megnézze, be tud-e egyáltalán kanyarodni. Aztán ezek voltak az autó utolsó ép másodpercei.(segítség a helyzet megértéséhez) Öcsém valamiért balra néz, apu is, és akkor már csak egy 323-as Mazdát láttak. Nagyon közelről. Csattanás, borulás, minden zuhan az autóban: tollak, telefon, menetlevél, kabát, táska... Aztán hosszú tizedmásodpercek, amíg az autó két keréken egyensúlyozva eldöntötte, hogy ő bizony most az oldalára dobja magát. Puff. És már feküdt is. Apu az övbe kapaszkodott hogy ne essen öcsémre, gyors pofavizit, mindenki jól van. Aztán a munkások kinyitották az autót, kievickéltek és röhögni kezdtek. Mi mást tehetne az ember ilyen esetben? 1-2 hét és itt az új autó, ezt már kibírhatta volna... 105 tárcsáz, Ercsi Rendőrkapitányságról hamar kiérkeznek a rend őrei. A Mazda tulajdonosa egyértelműen elismerte, hogy ő volt a hibás, bár állítása szerint csak 50 km/h-val ment. Mint kiderült, a kedves autós társ jogosítványa egy félévvel korábban okozott baleset miatt bevonás alatt áll. Így kell felgyorsítani a bürokráciát, most már nincs mit elvenni. Ezek után az autó a saját lábán még elment egy lapvibrátorért, meg bevásárolni - az autópályán. Hogy az autónak mi lett a baja? A, B oszlop elnyomva, sárvédő, 4 darab ajtó, műanyagok körbe, szélvédő, küszöb. Mellesleg a küszöb kb. 10-centivel van beljebb az egészségesnél. Hát ez volt.

Aztán ma elmentünk leadni a papírjait, meg megindítani a biztosítós dolgot. Az autó 90%, hogy GTK-s lett, de a rendőrségi vonatkozás miatt a dolog még vagy 3-4 hónapig elhúzódik. Addig pedig a Di-Fer telepén ácsorog, lefóliázva, magányosan.

Akármennyire is közutálatnak örvendett a családban az autó, szar így látni. Mégiscsak ezen tanultam meg vezetni, mégiscsak vele jártam be nap mint nap az iskolába... Egy búcsú körre azért még szeretnék vele elmenni.

És ami a legbosszantóbb: 179843 km van benne. Pedig nagyon akartuk azt a 180000-t bele...Remélem még találkozunk azért.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr73455409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi 2008.05.06. 10:19:48

Hát Kalti ez eléggé komoly. Remélem jól vagytok mindannyian. Igazábol amikor ezt megtudtam szakadtam a röhögéstől!! Azért még szeretném látni azt a szart úgy élőben:)
süti beállítások módosítása