Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.11.01. 11:13 Kalti

Mondtam...

Címkék: underground bmw drift e30 aluljáró árkád

Néhány hete mentünk Árpinak autót nézni és beugrottunk az Árkádba valami innivalót venni. A metró felől támadtunk, aluljáróból, amikor eszembe jutott egy YouTube-os videó, ahol lent az Árkád bejárata előtt driftelnek. Karcsi és Árpi persze hülyének néztek, és nem hittek nekem - szokás szerint. De megtaláltama videót, és megint nekem van igazam - szokás szerint.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr40743625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(aki már nem Samaras, és rokon) 2008.11.01. 13:26:23

Nehogy azt hidd hogy most elhisszük, tudjuk hogy te vágtad össze, megint csak képzelődsz!!!!!!!:):):):):)

Karcsi 2008.11.06. 17:58:02

Ez a video egy szar ez nem drift és ez csak a te képzeletedből lett valahogy átomportálva.
szóval hazudsz.

Ja, és én nem várom azt a piros rémséget, mert először is rosszak a tapasztalataim a piros swiftekkel, másodszorpedig az biztos hogy egész télen csak szerelhetem vagy mi a szösz.
Biztos hogy az az önnálótlan rokonom majd engem akar lehúzni mindennel.
na mindegy ez van

Árpi(aki már Swiftes) 2008.11.09. 17:18:50

Karcsi!!!

Nem ez aljas rágalom, én csak majd a rugoősszehúzót szereteném elkérni és semmi mást!!!! Ja és nem vagyok önállótlan kedves rokonom, mert már eléggé sok problémát oldottam meg nélkületek és midenki nélkül egyedül!!!! Úgyhogy ezentul szeretném ha ezt tiszteletben tartanátok rokonok! Na pá
süti beállítások módosítása