Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.12.23. 21:51 Kalti

Péntek 13. is lehetne

Címkék: ford lancia gumi defekt kocsonya rovar dísztárcsa padka

Nem volt egyszerű ez a nap. Reggel korán keltem, hiába van szünet - volt tennivalóm, ami nem feltétlenül jelent gondot. A reggelem alapján egy hibátlan napnak ígérkezett a mai, no de a sors... Nem mintha hinnék a sorsban. Szóval a Lanciával voltam fent, vittem anyut is, evidens volt, hogy nem az én autómmal megyünk. Már hazafele jöttünk, amikor sikerült megpadkázni. Na nem amolyan Csacsis módon (nem, nem Rád utalok Árpi), csak a dísztárcsa kapott egy kicsit. Meg akartam fordulni, gondoltam elfér. Nagyjából 3 centivel saccoltam mellé, még jó, hogy télen nem az alufelnik vannak az autókon. Szóval van rajta pár karc, nem tört szilánkokra. Nagy baj nincs, csak a tudat, ugye.

Aztán itthon tettem vettem, délután megint Pestre - pontosabban Budára - kellett mennem, ezúttal a Fordot vittem. Süti és kocsonya fuvar volt nagyanyáméknak. Jövök békésen hazafele, beállok a garázsba, hallom, hogy sziszeg valami. Gondoltam a kiegészítő fűtés, vagy valami víz, vagy a konnektor...Különösebben nem foglalkoztam vele, annyi forrása lehetett volna. Pár perc eltetével ismét a garázsba mentem és még mindig sziszeg...Na, ez nem lesz így jó, keressük meg a hang forrását. Nem kell hozzá túl éleseszűnek lenni, minenki tudja már, hogy lyukas a gumi. Elég nagy valami van benne, ráadásul pont futófelületen, majd meglátjuk. Haza hozott és ezért nagyon hálás vagyok neki - ha az autópályán kell sötétben kereket cserélnem lehet, hogy felgyújtom és hazasétálok. Szóval most felemelve áll a garázsban, reggel kicserélem a kereket, de megemeltem éjszakára, hogy ne nyomja szét a gumit a légies 1515 kilójával.

Ezek után nekiálltam megetetni az állatainkat. Megmelegítettem a macskák kajáját és tejét, mire zümmögni kezdett a mikró. Azanyádat. Felcsukom a mikróajtót, erre valami méhlégydarázsrepülőtevevalamilyenrovar kicsapódik alóla. Kergettem pár percig, aztán a RAID segítségemre volt.

Most Windowst telepítek egy laptopra...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr93839082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2008.12.24. 11:29:44

Hát Kalti ez így összevetve az egészet, egyszóval igen vicces, én személy szerint, kurva nagyot röhögtem rajtad:) Bánáti te meg kapd be
süti beállítások módosítása