Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.01.07. 20:51 Kalti

Belterj I.

Címkék: belterj swift

A blog azon funkcióját fogom most kihasználni, melyet eddig a kommentekben tettem meg. Mostantól lesz olyan poszt, mely a közvetlen környezettel való kapcsolattartás céljából jön létre. Egyszerűbb és olcsóbb, mint mindenkit egyenkéknt felhívni. Ezek a Posztok belterj címmel jelennek meg, sorszámozva. Csak a tisztánlátás végett mondtam.


Szóval. Karcsi, Árpi, köszönöm a "doga előtti szokásost". Gondolom szokás szerint nem fogom használni.

A monstre-swift teszt már szóba került Árpi és köztem is, természetesen jó ötlet. Sok képpel, sok szervezéssel, megvalóstható. Szeretném is megvalósítani, érdekes sorozat lenne azt hiszem. De ezt bent megbeszéljük. Minden esetre rengeteg ötletre lesz szükség, meg persze arra, hogy megírjátok őket. Én 4-5 sornál nem érzek többet szükségesnek részemről, tehát itt a Ti vállatokon a felelősség:D

Mit is akartam még... Ja igen, Bánáti, ha már úgyis fosol-hánysz (szinkronban), jó lenne ha idő közben tényleg írnál postumus az O+Á-ról. Képekkel, természetesen. 

És ha esetleg valakinek nem tűnt volna fel, Sapi barátomnak köszönhetően sikerült fehér foltok nélkül színezni a blogot.

Mellesleg két rövid, képes poszt tervbe van véve, majd ha nem a laptopon vagyok felteszem őket. Rövidek lesznek, de jók. Szerintem. 

Vége.

 

 

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr78864274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanszika 2009.01.07. 21:45:11

Én nem akarok itt semmit se kritizálni, de ez most oylan felesleges volt, mint a huzat xD

Ugyanis nagyrészt azoknak üzentél, akikkel mindennap találkozol, ergo ezt bőven ráérsz akkor elmondani (tudom, hogy ráérsz és ingyen is van)... Na jó, Sapi reklámozása ebből ki van véve... De a kedves "rokonaidnak" felesleges itt irogatni, mellesleg szerintem, aki a blogodra kiváncsi, az nem a szervezkedéseket meg az ilyeneket akarja olvasni, hanem a kész posztokat. Továbbá ez a társalgós izé ronthatja a blogod látogatottságát, mert ez nem chat, nem msn, hanem blog...

És tudom, ezt ugyanúgy én is elmondhatnám bármilyen más módon, de ezt ide kellett írni, mert per pill nem vagyunk online kapcsolatban, ez smsben hosszú lenne, nem telefonálok és mire ismét személyesen találkozunk, addigra elfelejtem hirtelen jött gondolatomat.

Egyébként lehet, hogy csak fáradt vagyok és kötözködök, de vedd figyelembe, hogy ha személyesen közöltem volna, akkor fülig ért volna a szám, és Te azt szereted, tehát örülnöd kell eme kritizáló kommentemnek.

Na de a végén sok lesz belőlem, ha sokáig prédikálok, ezért jó éjt mindenkinek!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2009.01.08. 15:50:23

Látod, én is ezért itt kommunikálok, mert mire megint találkoznánk, elfelejteném. Szóval jobb itt. Mellesleg az olvasottsági statisztikát lényegében csak ti adjátok, szóval nem hiszem hogy túl sok látogatót vesztenék...:D

És majd ha fülig érő szájjal élőben kritizálsz, akkor én is fülig érő szájjal fogom ezt elmondani:P:D

szanszika 2009.01.08. 19:07:03


xD xD xD

(Igen, valóban volt némi ellentmondás a kommentemben, de én kommentelek, Te meg blogot írsz :P Az meg azért nem mindegy :P

sadypisten 2009.01.09. 00:01:36

Kössz a 'reklámot', ahogy fentebb neveztél ;)

Ellenben ez a post tényleg hülyeség, már pardon. Oké, nem ismerek senkit a fent említettek közül, de az valahogy sejthető, hogy jobban tartod velük a kapcsolatot, mint velem. Szóval nem értem, minek az ilyen post.

Másrészről ... Hasonlóval már én is próbálkoztam fórumon. Semmi nem lett belőle. Lehet, hogy a community volt pocsék (hja, mind a 10 ember), vagy csak az ötlet volt hamvábanhalt (: Ki tudja? Szóval szerintem nincs értelme.

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.01.11. 21:49:23

Igazad van Szandi..
Ennyyyííííííííííííí.

Nem kell BELTERJ......


KEll vicces kép nekem is van egy csomó.
Szerintem lehetne csinálni egy mesterutcás posztot, és ahoz pl tudnés sok sok képet küldeni

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.01.12. 17:21:02

Mesterutcás poszt támogatva, hiszen azt nem lehet kihagyni, mert életünk egy komoly részét ott töltjük. Napi kétszer végigmegyünk rajta, történnek a dolgok, hihetelen és egyben vicces emberek sokasága található ott. A mesterutca nem egy név egy fogalom inkább olyan mint ha budapest egy elszigetelt részében lennénk, és nem utsó sorban még egy SZENTÉLY IS VAN ITT MELYNEK NEME FAY!!!!!!!!!!!

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.01.12. 19:01:06

Árpi szerint tehát három nem van a férfi. a nő és a Fáy.

Hmmmmm......

Érdekes biológiai kérdéseket vet föl kedves Árpád.

Nem basztatásul de szerintem először olvasd el amit elküldesz..

Karcsi akinek a nick-neve már foglalt(nyád) 2009.01.12. 20:18:33

Azthiszem ez a punto a

"A nagyon fáj megállíthatatlan gátszakadása"

Nagyon nagyon nagyon komoly.........
(kéne egy ilyen:-o )
süti beállítások módosítása