Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.02. 17:14 Kalti

Az autó, mint használati eszköz állapota

Címkék: teszt kosz szemét opel takarítás diesel caravan astra turbodiesel

A napokban tesztelt Astráról tudni kell, hogy hogyan került hozzám. A tulajnak - nevezetesen a szomszédunknak - felajánlottam, hogy kitakarítom a hónapok óta porszívót nem látott autót, cserébe megyek vele egy nagyobbacska karikát. Láttam az autóban uralkodó állapotokat, gondoltam nem lesz nagy falat, de a tulaj megkérdezte: "Tudod mire vállalkozol?" Mire én határozott igennel válaszoltam.

Másnap hát bepattantam, átvittem őket a zajló építkezésre, majd fél 10 környékén neki álltam kitakarítani. Értelem szerűen azzal kezdtem, hogy mindent kipakoltam. A fél szemmel végzett felmérés alapján megfelelő méretűnek ítéltem meg egy bevásárlókosarat. Nos, ezt pillanatok alatt teledobáltam, kicsit megpúpoztam, de tényleg kiszedtem minden apróságot. A többi, az autóban kallódó cucc már saját szatyorral rendelkezett.

Kiszedtem a szőnyegeket, amik nem gumik, erősen nedvesek voltak, meg alattuk a padlószőnyeg is (éppen ezért nem tudtam teljesen kiporszívózni). Kiló számra jött ki a sár a kocsiból, anyu porszívója most megmutathatta mit tud, de ehhez még az is kevés volt. Még mielőtt bárki elkezdene véleményt nyilvánítani, vegyük figyelembe, hogy két kis gyerek ül hátul, építkezés van és a megemelkedett törlesztőrészletek miatt az autó az utolsó, amire idő és energia marad. Nyáron hetente-két hetente takarítva van kívül belül.

Mondani valója nem sok van a posztnak úgy érzem, az autóból kikerült dolgok és a kosz mennyiségét akartam csak érzékeltetni. Ehhez mérjétek a teszt képein láthatót. 2,5 óra alatt tisztaszobát csináltam az autóból - az eredeti állapothoz képest. 

És a nap tanúlsága: koszos autót nem fényképezünk. Tudtam, hogy koszos, de gondoltam ez még előnyömre is válhat, ugyanis karakteréhez illően egy építkezés környékén akartam fényképezni, azonban ez nem jött össze, maradt hát az egyéb helyszín opció. Mivel az autó eleve nem túl karakteres, e miatt nehezen fényképezhető, megpecsételtem a képek minőségét azzal, hogy nem mostam/mosattam le. Tetézte a dolgot, hogy mire a fényképezés helyszíneire értem, tökéletesen használhatatlan fényviszonyokkal szembesültem. Hát, ez van, majd legközelebb tutira lemosom az autókat.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr93975720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.03.04. 17:48:46

Hát hát!!! Ez astra eléggé lol, ahogy kinéz, mondjuk amit elmondtál, hogy milyen háttér van mögötte úgy már nem csodálkozok.
süti beállítások módosítása