Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.21. 21:13 Kalti

"barna is lett sajna, na de öcsémmel letöröltettem."

Címkék: lol állat idióta

"Sziasztok! Kaksiztam a wc-n, és Mónival dumiztam, csak beleesett a wc-be ez a N6120-am, és pont telibe, és barna is lett sajna, na de öcsémmel letöröltettem. Nem kéne valakinek, semmi baja, csak büdi, de csak ha az arcodhoz emeled. 24.000. Ft., vodcsis! barnaN6120@freemail.hu"

Öcsém küldte, gondolom teszveszen vagy vaterán volt fent...:D Nem hiszem, hogy túl sok valóságtartalma van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr701016971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása