Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.03.21. 11:06 Kalti

Trágya szagú volt az autóm

Címkék: traktor kosz anyád balesetveszély sár

Előre látom milyen megjegyzéseket fogok kapni a lakhelyemmel kapcsolatban... Ez van, lehet beszólni, meg röhögni. Meg be is lehet kapni.

Szóval a tegnapi biliárdozás után hazafele jöttem és ahogy a napokban megszokhattuk esett kicsit az eső, de utána abba is maradt - nagyjából 5 percig esett. Ez pont arra volt elég, hogy az út tiszta víz legyen. LÁSZLÓPUSZTÁNÁL van két mezőgazdasági út, amelyek a főútra merőlegesek, de egymáshoz képest úgy 20 méterre torkollanak az aszfaltozott sávba. A traktorok pedig, hogy egyik az földútról a másikra tudjanak menni igénybe veszik a főutat is. Nedves időben ezért ennek a két torkolatnak a 100 méteres szakasza tiszta sár - mit nekik a KRESZ azon része, amely kötelezi őket az útburkolat megtisztítására. Szóval a sár szépen rászárad, mindenki letapossa, majd amikor esik az eső... Igen, akkor ezt a saras permetet verik fel az autók. Szóval az előttem haladó egyenletes filmréteg szerűen felhordta a Swift elejére-tetejére a mocskot, rohadtul örültem neki, pláne, hogy pár napja mostam le és még mindig tiszta - volt. Erősen felkúrták az agyamat, egyedül üvöltöztem a kocsiban és kívántam mindent a sok parasztnak - csak jót nem.

Amikor hazaértem apu és öcsém pont pakoltak a ki a Sárgából. Mögé álltam a kocsibeállón, aztán segítettem bepakolni, amikor megcsapta valami az orrunkat... Az autóm. A felvert sárpermet ugyanis nem csak sár volt, de némi állati ürülék is keveredett bele, elég nagy koncentrációban, így kellemes trágya szaga volt az autómnak. Még jó, hogy már ki vannak nyitva a kerti csapok, gyorsan letoltam róla a retket. Szóval most megint tiszta.

Ez persze nem másítja meg azt a tényt, hogy a felhordott szennyeződéstől meg-kell-tisztítani az útburkolatot. Nyilván a KRESZ megalkotásakor a koszos autók nem szerepeltek szempontként, az azonban igen, hogy ez milyen balesetveszélyes helyzeteket szülhet. Hiszen amikor 3-4 traktor felhordja a sarat a széles kerekével, majd erre ráhajtuk az ott megengedett 90-es tempóval, az aquaplanning hatást hatványozva érjük el. Jártam már sajnos így, hogy a sötétben ráhajtottam a kanyar után váratlanul felbukkanó sárrétegre és megcsúszott az autó. Szóval, ha esetleg ez a sok retardált vidéki olvassa ezt a blogot, aminek körülbelül 0,00 % esélyét látom, kérném, hogy takarítsa le azt a rohadt utat, mert legszívesebben a kocsi után kötve húznám őket végig rajta.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr231015854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi(Aki piros Swiftel jár) 2009.03.21. 11:26:15

VIDÉKI SUTTYÓ PARASZT TRÁGYÁS SWIFTEL!!!!!!!!!!!!!:)
Ennyi kalti, ez már tényleg kemény, tehát ez ilyen abszolult bestever. Úr isten:)

Trágyás autó, miért nem hagytad úgy és akkor beálhattál volna ganétbakolni lászlópusztán, még egy kicsit szarosabb lesz az már nem osz nem szoroz:D
lol
süti beállítások módosítása