Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.06.26. 20:40 Kalti

Bréking nyúz

Minimum két hét totális passzívság vár a blogra. Tudom, tudom, most mindenki kardjába dőlne legszívesebben, de higyjétek el, nem éri meg.

Szokásos vizitúránkat kezdjük meg, bár érdekesen indul, a program az áradások miatt ugyanis az ország egyik végéből átkerült a másikba - indulás előtt 3 nappal. Na majd meglátjuk.

A hordók már dagadásig tömve, minden szükséges, szükségtelen, jópofa felszerelés betárazva, holnap indulunk, aztán kilapátoljuk a vizet a Körösökből. Ja igen, leborotváltam a szakállamat.

HAJÓKBA!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr911210840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanszika 2009.06.26. 22:51:46

Khm... Én itt maradok és igazából a lehetőségeim lehetővé teszik, hogy én tegyek a blog passzívsága ellen... De hát erre őszintén szólva várhattok :P Tehát jó vizitúrát nektek (:
süti beállítások módosítása