Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.07.25. 19:05 Kalti

Villámlátogatás

Címkék: képek citroen madár subaru rózsa párna délegyháza

Szandiék idén Délegyházán töltik a vakációjukat, tegnap, azaz péntek este lenéztem én is egy kicsit. Hogy mivel, az a következő posztból kiderül.

Odafele nem volt semmi gond, M6, 6-os, M0, 51-es, aztán kis utak és máris délegyházán voltam, a GPS szerint 35 perc az út. Lett ez kicsit több is, mivel először a GPS vitt egy kicsit mellékvágányra, aztán rövid kóválygás után elém jött leendő apósom meg Szandi, aztán már csak követni kellett őket a Tavirózsa campingig. Délegyházáról azért tudni kell, hogy finoman szólva is rosszak az utak és sok a nagyon barna ember.

Kis, svájci tetős kempingházak voltak, Szandi szerint viharban "életre" kelnek - konkrétan mozognak. No de, gondoltam én a blogra is, szóval fényképeztem, hátha érdekel valakit, mit láttam ott, vagy éppen odafele.

Kezdjük ezzel a kis sárga Citroen-nel. A Dunaharaszti Tesco parkolóban lőttem, ritka szép állapotban volt, látszik rajta, hogy szereti a gazdája.

Árpi, amikor ezt a két párnát fényképeztem Rád gondoltam. Imádni fogod.

Láttam én ott igazi parasztokat is, de legalább dolgoztak, sőt, nehezítettek a munkájukon. Nem elég, hogy az ekét emberi erővel mozgatták, még traktort is kötöttek elé, hogy még nehezebb legyen. Szorgos népünk győzni fog!

Ez a kis madárka a ház előtti fán - valami tuja szerű volt - üldögélt és csicsergett. Szegény valószínűleg beteg, vagy valahol 2 kerül lehet a vérnyomása, mert nem nagyon izgatta, hogy 30 centire tőle hadonásztunk a fényképezőgéppel.

Ez a rózsa is a ház előtt állt, tegnap amikor mentem még épp', hogy kezdett kilépni a bimbó formátumból, mára pedig gyönyörűen kinyílt.

Ez pedig...hááhááá, sose fogjátok kitalálni. Nem is mondom el, vagy rájöttök, vagy nem, lényeg a lényeg, jól néz ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr801268113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása