Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2009.11.15. 15:15 Kalti

Béla

Címkék: béla opel led astra téligumi iv.bela helyzetjelző szivargyújtó

Nem szimplán Béla, IV.Béla. Bizony, végre lett neve az Astrának, október közepe óta Negyedik Béla névre hallgat. (Gyengébbek kedvéért IVB a rendszámom, IV. Béla, tessék szépen asszociálni.) Szóval megoldódott a névadási probléma. 

A hirtelen jött fagyok miatt a szokásosnál korábban váltottunk téli gumira, a nyári Barumok helyett Bridgestone gumik kerültek fel télre. Eddig teljes mértékben elégedett vagyok velük, stabilabb mint a Barum, kanyarban kevésbé tolja az orrát az autó. Meglátjuk majd mit csinál hóban, jégen. A családi flotta többi tagja is téli garnitúrán fut már, a Fordon Firestone abroncsok vannak (nem vagyok velük elégedett, nedves aszfalton nagyon gyengén tapad), a Lancia pedig Hankook papucsokat kapott. A Hankook továbbra is jól muzsikál, tavaly is kellemes partner volt, a Ford nyári gumija is teljesen kielégítő. Nem feltétlenül szar, ami Ázsiából jön. 

Mi is történt még IV. Bélával? Téliesítés címszó alatt kapott egy garnitúra gumiszőnyeget, nem a legszebbek, viszont könnyen tisztíthatóak, és nem szóródik le róluk a dzsuva. Tervbe van még véve egy kis okosítás, szeretnék majd lábtérvilágítást behúzni, amit rá kéne kötnöm a belsővilágításra, hogy azzal szinkronban működjön, valamint még egy szivargyújtó aljzatot is kéne fabrikálni az autóba. A fűthető ülésvédőm ugyanis szivargyújtós, és nem szeretném hogy egész télen ott kígyózzon a szemem előtt a kábelje, a kézifék alá szeretnék beiktatni egy szivargyújtót, így a kábelezés az ülés alatt fut majd. Rend a lelke mindennek, ugye.

Valamelyik nap vettem a Corában 2 darab LED-es helyzetjelzőt. Komoly 600 forintomba fájt, fehér fényű, és elvileg nem használhatnám közúton. Nem értem miért, a KRESZ szerint ugyanis előre fehér valamint "kadmium sárga" fényt bocsájthat ki az autó, aminek én jelen felállásban megfelelek. Nyilván hiányzik valami ISO vagy TÜV tanusítvány, de hát ez van. Biztos ami biztos beraktam a kesztyűtartóba a hagyományos izzókat, amiket kiszedtem. Igen faszán néz ki(élőben fehérebb a fénye mint így képen), de este nem akartam pusztán egy fénykép erejéig kiállni a garázsból, így telibe nem látható az autó.  Nekem tetszik, na. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr991525169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása