Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.09.08. 21:31 Kalti

In memoriam nyár...

Címkék: nyár gyík fűnyírás

A kora nyáron készül képeket nézegetve találtam ezt. Fűnyírás közben (még a régi zöldséggel, majd posztolok egyet arról is. Talán.) akadtam a gyíkra, aztán a család egyetlen nőnemű tagját halálra szekáltam vele. Ezek után a kellőképp sokkolt gyíkot fotózásnak vetettem alá, valamint a privát kisérletem részeként a szájába adtam a kezemet. Illetve az ujjamat. Neki meg ízlett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr39160599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása