Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.10.04. 21:06 Kalti

Szerény személyem...

Nos... Diákszerkesztő lettem!
Valójában nem szándékoztam kérkedeni vele, de a barátaim azt mondták, tegyem fel ide. Hát jó...
Az egész tavaly kezdődött, amikor a magyar tanárom megkérdezte, lenne-e kedvem a FIRKA-ba (iskolaújságunk) írni. Először kicsit vonakodtam, aztán beadtam a derekamat. Majd elkezdtem poénkodni az osztályban azzal, hogy jövőre (azaz idén) én leszek a diákszerkesztő. Erre ma mi fogad a szerkesztőségi gyűlésen? Felkérnek a feladatra. Én pedig, a feladatköröm ismeretetése után boldogan mondtam igent. Remélem sem én, sem az újság olvasói, sem a "kollegáim" nem bánják meg.

Igyekszem elintézni, hogy a FIRKA-ban publikált irományok itt is megjelenhessenek, remélem nem veszi senki rossz néven.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr41186354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karcsi 2007.10.04. 21:28:27

NNNNNNNNNA!!!
Először is gratulálnék ehez a megtiszelő dologhoz, habár én ezt már megtettem, viszont úgy érzem el kell mondanom hogy elsősorban azt hogy Kalti publikálta ezt az infot azt a "barátainak" vagyis hát Atkának, Árpinak és nekem köszönhetitek, mivel azt mondtuk hogy ha nem ír itt erről akkor keményen elmondjuk mindenkinek(mondjuk ezt nem érzem fenyegetésnek, és igy is meg úgy is megtudta volna mindenki szal igazából mindegy)de ezt most ezért olvashatjátok.

Dyda művésznő 2007.10.05. 22:15:09

Graaaatula :P Legközelebb már az lesz, hogy olyan elnökös diákparlamentes izé lettél =D Puszííhh (:

Árpi 2007.10.06. 11:53:52

Hát igen Kalti gratulálok mégegyszer is hogy te lettél a diákszerkesztő!! Azért ez nagy szó!! Remélem jó cikkeket fogsz irni!!

Árpi 2007.10.08. 17:30:22

Megírtam a cikket amit kértél Kalti!! Remélem jó lesz! Köszi szépen hogy segíthettem.

Bánáti 2007.10.08. 19:04:20

Dyda művésznő!!! Igazat montál.
Már felmerült benne ez a kérdés és már említést is tett a tanárnőnek. ugyhogy ami késik nem múlik!!!

Árpi 2007.10.08. 19:47:42

Bánáti előszőr is anyád!! Másodszor pedig elsöre azt hittem hogy nem fog megjelen és igy úgy gondoltam irok egy másikat és végül mind a kettő megjelent

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.10.09. 17:15:34

Bánáti... Dyda művésznő teljes mérétkben megegyezik Szandival... xD Árpi, te meg ha lehet (meg mindenki) mellőzd a káromkodást, köszi. Karcsi, te meg tanulj meg rövidebb kommenteket írni, ezt is köszi.

stop.

Dyda művésznő 2007.10.10. 16:22:28

Most miért buktattál le? 8( És miért nem lehet hosszú kommentet írni? ^^

Árpi 2007.10.10. 18:52:04

Lehetne már valami új a blogodon Kalti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.10.11. 20:55:03

Szivem, minden lehet, csak nem szeressük.

Árpi, nem kivánságműsor. Ha látok, hallok, olvasok blogolandót, tudod hogy felteszem. MÉg mielőtt ötletként az 'ismerőseimet' emlegetnéd, hogy róluk írjak...NEM!

stop.
süti beállítások módosítása