Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2007.11.11. 21:00 Kalti

Zondát a gyereknek!

Címkék: játék zonda lol

VAlamelyik nagyáruház (talán a madaras tecsó?) bejáratánál voltak halomra pakolva. Először a babakék szín szúrt szemet, ezért visszamentem. Jéé, ez Zonda szerű. Aztán elindultam tovább. 10 méterrel később rájöttem, hogy ezt kötelességem lefényképezni.

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr40223929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dyda művésznő 2007.11.11. 21:11:28

Játékautóóóóka... Tök jó =D

Karcs 2007.11.12. 18:19:36

Az a helyzet hogy már rég nem írtam semmit,de most úgy érzem hogy írnom kell egy kommentet nem is annyira a KAlti blogjához hozzászólva,(nehogy félreértsétek az is érdekel de ezekhez most nincs annyi kommentem hog az említésre méltó lenne és hát a nevemmel nem fémjelezhetek egy rövidke kis kommentet)hanem inkább a BÁNÁTI kommentjére akarnék reagálni mert úgy látom hogy elég keményen le akar engem taszítani engem a hosszú kommentek trónjáról így reagálnom kell rá.Először is gratulálnék a tökéletesen semmitmondó kommenthez Bánáti mert el kell hogy mondjam ez ténylg nem szól semmiről vagyis hát szól de nem igazán így azt mondhatnám hogy semmitmondó pedig valamit azért mégis csak mond a mellett hogy nem nagyon szól semmiől de azt hosszan vagyishát nem elég hosszan mert az én kommentem ennél jóval hosszabbnak kell lennie ha nem akarok a kommentelés dobogójának második fokára szorulni ami nagyon szomorú is lenne mert hát én alapítottam ezt a műfajt amit anliában LONGBLOGGING-nak hívnak mert már bizony ott is ismerik és magasztalják mind a müfajt mind pedig aki létrehozta ezt persze nem dicsekvésből mondom mint ahogy a Bánáti sem akart felvágni a z infó érettséiével ami nem is olyan nagy szám mert évente több száz ezren megcsinálják és még nekem is sikerült, sőt a Bánáti nem tudott jobbat írni nálam persze sajnos én se nála és ebből az éleseszűek már ki is találhatták hogy tök ugyan annyi ponra írtuk ami azért érdekes mert uan egymás mellett ültünk de teljesen más dolgokat rontottunk el ami egészen mókás (tökre utálom ezt a szót)ebből is látszik hogy nem tudunk jól lesni és súgni se mert súgásért már nem egy egyest kisegyest mínuszt meg strigulát(Sztrigula=egyenlő a Markoló "fegyelmezési rendszerével" ami azért vicces mert ez senkit nem fog vissza sőt sokan azon veresenyeznek hogy kine van több. A jelenlegi pontállás a következő
1 Bucsányi Brúnó de tőle csak egy strigulával van lemaradva Kalti és utána jön Horváth balázs akitől egy strigulával vagyok lemaradva én és a többit nem tudom)Persze hozzátenném hogy a Bánáti nem is súg mert hátrébb ül meg mert egy zöld szemes ostoros is, ja jut eszembe bármekkora gyűrűsféreg azért sikerült neki a kresz amihez gratulálnék és azt hiszem meg kéne említeni azt is hogy az Árpinak már a jogsija is meg van de visszatérve a Bánátihoz azért úgy gondolom hogy ha tovább csiszolja a kommentelési technikáját akkor ttényleg megcsinálhatnánk ezt a kommentblogt amiből tényleg tök sok pénz jönne be tehát ök gazdag lennék belőle de hogy lássátok hogy én micsoda jófej ember vagyok ezért beveszem a Bánátit a businnesbe és ketten leszünk tök gazdagok de ne értsétek félre mert én nem vagyok olyan spúr hogy kihaggyak bárkit is ebből a businnesből de csak a Bánátiban látom azt a tehetséget hogy bármikor tud írni valami baromságot csuklóból vagy kisujjból szóval egyébként ha van valakinek hasonló vénája akkor szóljon mert akkor őt is beveszem megha majd megcsináljuk a kommentblogot ami tényleg egy orbitális üzlet akkor majd mindenkit meg fogok ajándékozni egy kevés Deákkal mert már olyan gazdag leszek hogy húha habár ez az idő még nincs itt már közeleg és akkor végetek lesz mint a botnak de ezzel csak az a baj hogy az összes cég nálam fog hirdetni ami majd az árak növekedését fogja eredményezni d ez sem fogja a cégeket megakadályorni és kisemmizik magukat és szép lassan tönkremegy a világ(igen a világ mert ezt a blogot majd nemzetjözivé tesszük olyan beszólásokkal mit az intuherlék=intohairlake=into+hair+lake=be+haj+tó tehát behajtó igy hát nemzetközi lesz és mindenki olvasni fogja tehát az egész világ tönkre fog menni)J jut eszembe nem tud vlaki (PL DYDA MŰVÉSZNŐ 9valamit grétáról mert nem mintha tökre ismerném vagy valami de temérdek találkozásunk után mert legalább kétszer találkoztunk tehét az már több mint egy de kevesebb mint három így ha a természetes számok halmazán belül gondolkozunk akkor ez nyilvánvalóan kettő tehát a lényeg ami a lényeg Gréta időnként ellátogathatna ide a blogra és lehülyézhetne minket mert a z olyan megtisztelő lenne legalábbis asszem vagy úgy gondolom szóval szóljon már neki valaki PL DYDA MŰVÉSZNŐ ez nem célzás félre ne értsd ez csak egy ártatlan pálda mert hát kell példálózni valakivel mert különben akárhogy is pedálozol nem maradsz a víz vagy más felfogásban mondjuk Krístóf szerint a sz** tetején de hozzá kell tenemm egy ősznte vallomást:rohadtul elfelejtettem hogy mi si volta kiinduló pontom, hogy korunk egy nagy gondolkodóját idézzem el kéne már gondolkodnom hogy merre vagyok arcal és meggondolni hogy miért is írok ilyen hosszú kommenteket, de asszem ez egyszerű mivel szeretem bosszantani a Kaltit de ezt lehet hogy nem kellett volna beleírnom mert így kimoderálhat bár szerintem nem fog mert már leírtam hogy mik lehetnek a következményei szal Kalti fusd át az előző kommentemet mielőtt moderálsz, és moderáld magad a moderálásban mert ha nem moderálod a moderálásaidat akkor knytelen leszlek belemoderálni a FAY falába és majd akkor felavathatnak int 100 éves szégyentábla a moderálás áldozata.GYÁÁÁÁÁÁHHH.JA és majd nyomtatnak emlékplakettet is és te leszel rajta mint aki az iskoláért az éltdet adtad de majd a moderátotorok a moderátorokért a moderálásmentes blogok ellen szervezet követeli a testedet exumálásra amit majd jólnem ad nekik oda se a Führer se az iskolai sportmanyger mert nekünk olyan is van aki nem más mint József 56 aki veri a feleségét de ez nem is fontos és hozzá kell tenemm ha belemoderálnálak a falba akoor Dyna művésznő engem moderálna bele a falba melld és akkor már mind a ketten a moderálás áldozatai lennénk amit nem szeretnék így hát nem nagyon ajánlom neked eztt a moderálás.Védezetül legyen szólva ennek a kis szösszenetnek a befelyezéséül hogy mindenki legyen jó és szobatiszta és vigyázza tok szeretteitekre mertők a legfontosabbak az éltben (HÜPPPHÜPPPHÜPP)az autók után, na jó ez vicc az autók után az autók vannak::::::------))))))) de egyébként nem vagyok beszűkülve na sziasztok majd találkozunk ha a Bánáti vagy valaki más le tud pipálni de nem hiszem mert ha valaki hosszabbat ír akkor már szereztem egy szakdolgozatot a hrerák és a hüvelygomba összefüggéseiről ami 150 oldal és beírom ha kell hogy ne legyen ellenfelem.csüszzzzz............Aludjatok jól.

Bánáti 2007.11.12. 18:59:58

köszi karcsi enhyén szólva nem kicsit nevettem rajta és elfogadom a khívást és lefoglak pipálni de majd holnap mert most jelenleg az inhüvelygyulladás első jeleit érzem az újjamban . ja és remélem az érvényes ha ezt a pár sort holnap beleírom a versenydarabomba. mert ilyen szépen mégegyszer ugyse fogok tudni fogalmazni és különben is tetszik ez a a szó hogy: inhüvelygyulladás mert olyan jó hosszú meg minden de ha nem engeded h ezt holnap beleírjam akkor viszont én csak az első pontig fogadom el műved hosszúságát mert az odáig egy mondat
köszi

Dyda művésznő 2007.11.12. 19:10:32

Igazából amikor megláttam, hogy Karcsi milyen hosszút kommentelt, már az első 2 sort se volt erőm elolvasni... De aztán megakadt a szemem a saját nevemen... Szóval azt az 5 sort muszáj volt elolvasni... És jelenleg Gréta túl elfoglalt a blogolvasgatáshoz xD DE amint lesz ideje biztos ő is felnéz ide :P

Árpi 2007.11.13. 18:15:29

Karcsi!! Hogy a kalti szavaival éljek te egy aberrált f*sz vagy egy elmebeteg örült állat aki a semmiről is tud valamit irni, és az ea legdurvább hogy képes vagyok ilyen gyökérséget elolvasni és én amilyen hülye vagyok még röhögök is rajta!!!! Kegyetlen ja és ha azt a dolgozatot beírod akkor én nem a suliban hanem már a Batyin megöllek( igat ehhez kel egy két embert keresnem , mert hát ugye vizitúrán még 10 emberke se tudott leverni)!!!Na csak ennyit akartam irni!! Ja meg hogy petyét és hogy van jogsim, de nem szeretnék felvágni vel csak megemlítettem ja és gratula Bánát hogy sikerült a kresszed!! Remélem a többi vizsga is sikerülni fog a Csigavér autos iskolánál!!! Ja jó huzok innen!!! Csá mindenkinek, ja nem csá mert azt a Kalti nem szereti és hát ugye ez a kalti \\\"kommentblogja\\\" vagyis blogja úgy hogy inkáb csak szervusz mondanék vagy áhhhhh nincs vagy szevasztok!!!!!!!!!

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.11.13. 19:10:28

Hajjaj... Le fogom tiltani a komment lehetőséget...

1: Kurva anyátok. Igen, nekem szabad káromkodni a saját blogomon. Bazdmeg.
2: Rémes a helyesírásotok.
3: Bánáti, te egy fasz vagy, mert nem sikerült egy modnatba írni az egészet.
4: Karcsi, mennyi is az átlagod?
5: Árpi, neked csak azt akarom mondani hogy...MIt is? Ja igen, anyád.
6: Szandi, szeretlek(:

Karcsi 2007.11.13. 20:19:50

SZiasztok kiskalózok meg mielőtt megijednétek nem fogok hosszan írni amig a Címeres Ökör címem nincs veszélyben.Szeretném megköszönni a sok kedves beszólást de azért hozáfűzném hogy nem vagyok aberrált.Legalábbis szerintem
Bánáti örömmel várom az irományod és holnap azt írsz amit csak akarsz és annyiszor írhatod le azt hogy \"ínhüvelygyulladás\" ahányszor akarod.
Kalti ne káromkodj mert az nem szép dolog az olyan alpári és vulgáris.
És végül de nem utolsó sorban de végülis először kellett volna hozzád intéznem ezt a kommentet de csak azért hagytam utoljára mert ez az egyeetlen értelmes beszólásom ezen a blogon szóval főeg ezt olvassátok mert ezt érdemes:
Dyda művésznő,Örülök hogy elolvastad azt a 2+5 sort ami nyomozatilag 7 sor vételben ugyan csak 6 de eladásban 8 szóval örülök hogy elolvastad de ha meguntad az életedet olvasd el az egészet és még azt is köszönöm hogy reagáltál mert te vagy itt az egyetlen akinek vannak agysejtjei mert itt nincsenek olyaok mert minek is lennének.

Dyda művésznő 2007.11.13. 20:38:27

Karcsi... Én most fáradt vagyok és nincs energiám az 5+2=7, azaz 6 de inkább 8 sorokkal zizélni :P És... azon elmélkedtem... Illetve nem kellett elmélkedni.. DE tökre zavar... Hogy a kommentjeitekben egy darab "szmájli" sincs xD Nem tudom rendesen kikövetkeztetni, hogy mikor beszéltek komolyan vagy akármi... És nem jó :P Szmájlit mindenkinek!!
Puszi a Tomimnak (:

Bánáti 2007.11.13. 21:08:02

T. Dyda művésznő!
sztem direkt nem írunk "szmájlit" mert így sokkal izgalmasabb és egyébként mindent komolyan írunk na jó nem de mi ismerjük annyira egymást mármint a karcsiékkal h tudjuk mikor beszélünk komolyan, de ha gondolod ezentúl írunk bele

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.11.13. 21:22:33

Jut eszembe, tényleg aberrált vagy Karcsi.

Gréta aki mostanában szintén kiérdemli a művésznő nevet:P 2007.11.13. 22:09:31

Juj hát dejóis, hogy ilyen szép esti órán is rákattintottam a bejegyzésre. Erről csak és kizárólag a babakék színű játékautó lehet, ami igenis nagyon szép és simán elfogadnám:) Na és hát így bukkantam rá Karcsi gyönyörű kb 6000 karakteres(?) bejegyzésére...és benne a nevemre(!?)... először isXD ez már tehetség...komolyan...XD Ja és míg el nem felejtem...hogy kielégítsem a felém irányuló elvárásokat: TI HÜLYÉK VAGYTOK! Amúgy meg én tök gyakran olvasom a Kalti...de ezért Dida kedvéért Tomi blogját, mert a Tomi blogja jó:) De szakértelmemnek köszönhetően csak az ilyen világoskék kisautós dolgokhoz van merszem, meg energiám, meg érdekeltségem reagálni...XD És tényeg rohadtul elfoglalt vagyok, tessék engem sajnálni x)...és éljen éljen Árpi...de komolyan.
Szóval mindenki legyen jó, és éljen a szmájlihasználat :P*-)XD(K)...

ja és Tomi...utálom ezt a kódbeirogatást, ilyen időpontban már...

Dyda művésznő 2007.11.14. 16:46:13

Puszillak Nyanyus (=
Ja és én próbálnám értelmezni azt, hogy mikor hogy gondoljátoka dolgaiokat... És általában van egy elképzelésem... De szeretek biztosra menni :P

Árpi 2007.11.14. 20:01:46

Na szevasztok szköcök!! Hát előszőr is köszönöm Gréte hogy "éljen éljen Árpi" ez kedves! Igazából tök jó hogy most igy mindenki reagált a Karcsi f*szágára!! De amít említet nem is olyan rosz ötlet ,hogy csinálni egy honlapot ahol rohad über mega brutál nagy komenteket lehet irni!! Az véleményem szerint tök jó lenne! Már nem mintha a kalti bolgja nem lenne jó, mert jó ez kétség kívül csak nincs m indig érdekes dolog rajta tehát ez azt jelenti hogy néha va érdektelen dolog rajta:-) A szájlival kapcsolatban pedig szerintem azért nem írunk szmálylit mert mire pepötyögöm addigra le tudnám az irni hogy "mert mire pepötyögöm" na mindegy szoval sz*r vagyis nem kell mert mi fayisták tujuk már csa egy más szövegéből hogy milyen a hangulatunk. Ja és ha már Fáy! Reméem egyik tanár sem olvassa ezt a blogot mert hát az ciki lenne. ja jó ha Zántó olvasná nem lenne gáz. De vissza a lényegre mit mondana pletcsó? Két ember van a Földön aki Fáyista és aki Fáysta akar lenni! Jut eszembe a Fáyiista akar lenni dologról hogy holnap jön a Kalti öccse a Kikalti hogy megtekintse a sulinkat hisz ö is fáysta akar lenni mint mi. És én fogom kisérni öket. Amúgy hogy a nem fáystákat bevezessem ebbe a kiérés dologba az azt jelenti hogy a 8dikosokat végig kisérjük az iskolán nevezetesebb részein mint pl: Degem labór, a műhelyek , meg hasonló. És mi a kisérők (Karcsi, Bánáti ,Kalti ,Atilla meg a Beni) az a dolgunk hogy ha kérdeznek a szülők vagy a gyerköcök vmit, akkor mi válaszoljunk rá még ha hülyeség!!!!!!!!!! is. És lehetőleg úgy válaszoljunk hogy az az iskolát pozitívan érintse, ne úgy mint a Forgáts Gábór akio egy szülönek elmesélte (és most káromkodni fogok ) hogy ez a suli röviden és tömören kurva szar és mindenki megunja. Közben ez nem is igy van, mert csak a semirekellők mint lásd forgáts unja meg. de ő meg is érdemli hogy elhuzon a jó kis suliból!!! Na röviden és tömören csak ennyiit akartam irni? igazából csak gyakorlom amit a Karcsi mondot, de ezt inkáb a KATI BLOGJÁN nem mondom el, hogy mit mondot. Na szia mindenkinek.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.11.14. 21:06:18

Arra késztettek hogy a saját blogomat tosszam tele a szokottnál is nagyobb mennyiségűhülyeséggel. Először, is nem Forgáts Gábor, hanem Forgács Bálint, aka. Forgi, és valóban mi fogjuk kisérni a sok kis szerencsétlen leendőfáyistát, aki nem is biztos hogy fáyista akr lenni, csak plecsó megsugározza az agyukat a kopasz búráján keresztül és ezért a teljes agymosás eredméyne az lesz, hogy szépen befáyistakaroklenniükül mindenki, és ide fognak jelentkezni, ezért 153 milliószoros túljelentkezés lesz, de nem baj, mert az iskolának nincs pénze, de majd veszünk nekik külön országot, hogy tudjanak ott tanulni, és az lesza Fáyland,, az iskola 100 éves évfordulójára, és az egyik ünnepségen be fogjuk mutatni a saját kommentblogunkat, amiben az a jó, mint ahogy a KArcsi már egyszer kifejtette, hogy mindenki a sajt hülyeségére írja a saját hülyeségét, és lehe thogy így egy kcisit klausztrofób lesz a világnézet, és nem fpg teljsen normálisnak tűnni, de nem is lesz az. BAssza meg, ennyire futtta az egy mondatból de nem baj, nem adom fel, még egy darbban látsz, ahogy a rapülők egyszer már megénekelte, szóval nekifutok még egy hosszú mondatnak, amiből megtudhatjátok, hogy a fáy majdnem olyan szar hely, mint ahogy Forgi mondta, csak nem a sulit unod meg, hanema 700 faszt, és való igaz hogy punci hiány van, de ez legalább közelebb hoz minket egymáshoz, de nekem egyébként sincs szükségem a ti farkatokra, mert van nekem egy naaagy nagy nagy szerelmem és ő megad mindent amit ti nem, mert ti mind aberrált állatok vagytok, és mind csak kihasználtok és bántotok, mert nicns bennetek empátia, ahogy bennem se, és a Markó titeket is le fog esszhólozni, és az nektek is fog ám fájni, nem csak nekemé, és akkor majd együtt érzetek velem, meg a sikító halakkal, és akkor nem fogtok bántani azért, mert diákszerkesztő lettem, meg azért, mert beszéltem az iskolába tévedt egyetlen nővel, és ti mind vertétek a faszt, én meg csak egy jót dumáltam vele,m ert igazából olyan volt a fogsora mint valami rozoga kerítés, szóval egy kisit kesze kusza, jól meg keleltt volna igazítani neki valahogy, mondjuk egy szívlapáttal, és akkor nem lett volna baja fogaival mert kihullik, de annyira csúnya azért nem volt, szóval hacsukva tartotta a szájkát egész helyes nőcske volt, amúgy meg kapja be mindenki, csak azért hogy nekem jó legyen, és akkor én most ezt befejezem, és pókmalac, és most elmegyek aludni, mert holnap kisérnem kell a sok degenerált látogatót, és faterék is biztos hülyeséget fognak kérdezni, és akkor őket nem küldhetem ela picsába ahogy a többit sem, e rájuk nézehetek csúnyán, de anyuékra nem, mert akkor nem kapok itthon enni, és befognak szántani az eke elé. Szóval jóéjt

Árpi 2007.11.15. 16:52:00

Há kalti igazából a jó büdös k*rva anyád és minden egy gec*f*szkur*át b*sszál meg hogy eltépted azt a szájbab*szott pántott!!!! Ezért valamit még kérni fogok!!! Nos most hogy ezt így elmondtam mindenkinek:SZIASZTOK!!! Hát most igazából semmit nem tudok irni. amúgy meg nem érdekel hogy Forgáts vagy Fogács és az se hogy Gábór vagy Bálint!! Hát itt most nagyon kemény voltam. Úgy érzem mára ennyi elég is volt úgy hogy SZIASZTOK. Ja végezetű a Márton egy állat( a tesitanár Márton Péter aki esetleg nem ismerné mert itt nem mindenki Fáysta szerencsére)

Karcsi 2007.11.15. 19:34:33

Köszöntök mindenkit, de legfőképp GRÉTÁT aki végre megyilatkozott itt a blogon és ez jó.Nem is tudom miért de én egyszemélyben megszavazom neked a művésznő ragadványnevet, de remélem hogy bokros teendőid közepette azért még ellátogatsz ide.És hozzátenném:mi azért nem használunk szmájlíít mert mi mint Fáy-isták tudjuk mi a helyzet és mi mindíg komlyan beszélünk szóval ezt is mondhatnám de az az igazság hogy csak szimplán soha sem beszélünk komolyan és így nem kell ilyenről dönteni.
Szeretném felhívni árpi figyelmét hogy a kicsillagozott káromkodásainak csillagai elegen lennének egy csillagos és bársonyos nyári éjszakának az égboltjára amit a velenceitó partjáól nézel összebújva valakivel(lehetőleg valami ellentétes nemű egyénnel de ez persze érdeklődéstől függ)szóval ne csillagozz és ne káromkodj.
El keéne mondanomhogy apámék vagyis pontosabb ha azt mondom hogy a komplett családom egy csónaknak nevezte a bakancsomat pedig csak 47-es ami nem is olyan nahy ha azt vesszük hogy a világrekord 56 és a FÉRFI átlag 44-45(azért fontos ez mert pl az Árpinak vagy a Kaltinak kisebb ennél a lába szám szerint 41 amekkora nekem kb12 éves koromban volt,és nem leoltásként de ahány kiló ez a két ufó külön külön az a súly nem kamu 12-14 évesen volt a versenysúlyom de tényleg)szóval visszatérve ez nem is olyan nagy és most majdnem hogy depi vagyok.

Ja egyébként láttam hogy most mindenki próbálkozik ilyen hosszú kommenteket írni de sajna ezt nem fogjátok hosszútávon bíni mert ez egy életstílus kommenternek születni kell de azért lehet próbálkozni.Most nem szeretnék többet írni mert akkor ki leszek írtva és tiltva a blogról, és akkor tényleg jön a kommentblog:-)(na itt egy szmájlíí)Egyébként komolyan gondolkozunk akommentblog megvalósításán.
Na szevasztok olalybogyók jó szórakozást és az erő legyen veletek.

Bánáti 2007.11.15. 19:47:13

Árpi én hallottam h márton mért álat de léccives idézni őt h mindenki tudhassa és egyébként észrevettem hogy ugyan olyan helytelenül írsz a blogon mint a biosz füzetbe , csak hogy pár példát említsek a biosz füzetből majd a komment végén elolvashatjátok és mindenki telipofával röhöghet hogy egy ekkora f*sz hogy kaphatott jogosítványt és hogy engedhetik neki egy 900 kilós vasdarabbal közlekedni de nem baj mivel nem a mi dolgunk ezt eldönteni azért gratulálunk neki.

ja és oké kalti ha nem nem tehát a döntés megszületett nem írunk szmájlit és nem én hoztam a döntés.

it vannak árpi barátunk f*szságai(nem akarom nagyon bealázni ezért télleg csak párat):

táblálkozás-(árpi ez mit is jelent pontosan?hát igen gondok vannak a "b" és a "p" betű megkülönböztetésével [egyébként én a "g" és a "k"-val vagyok így])
alapanyagok eltávolítása- árpi milyen lény az amelyik eltávolítja az alapanyagokat??és a bioszhoz hogy jönnek az alapanyagok???óra közbe szakácskönyvet olvastál???(alapanyagok=SalaKanyagok)
női és férfi hímivarsejt: erre nem tok mit mondani(milyen az a női hímivarsejt????)

na jó ennyi elég(és bocsi árpi de ez nem kicsit vicces)

Bánáti 2007.11.15. 19:50:04

Kalti észrevetted hogy már 19 komment van. Sztem ez abszolút rekord.(nem biztos hogy a cikk miatt)-karcsi szerint egyébkén ez kurvára nem zonda de mindegy.

Bánáti 2007.11.15. 19:51:11

bocsi hogy cikket írtam pedig általában bejegyzést szoktam(azért javítottam ne hogy beleköss)

Árpi 2007.11.15. 20:51:06

Bánáti: amúgy igen néha a "p" és a "b" össze szoktam írásban keverni de csak azért mert gyorsan irok és nme figyelek oda. Az alapanyagokhoz meg nincs komentem. A Márton Péter tanáru idézem ezt mondta" Nem tudtok nekem egy hátsó biciklikereket kompleten szerezni? Mert rossz és nem dudok vele járni. Pedig a csajom!!!!!!!! elvitte az autómat és én biztos nem ülök fel arra a rohadt büdös BKV-ra. Még akár essőbe és hóba is inkáb biciklivel jövök de nem busszal" Nos ezt ahgy előadta teljesen kész voltam!! Mert hogy a csaja (akirt azt hittem hogy a markolo ,de nem az mivel ő nem járna autóval mert nöni fog az ózunjuk)tehát így kifejezni magát eléggé cigányos%!! Komolyan mondom a mondokálya végén ennyi erővel mondhatta volna azt hogyCSÁLYÉÉÉÉÉÉÉÉ vagy csak egyszerűen hogy DIKKKKKKKKKKKKKK! Hát ilyen a mi tesitanárunk. És köszönöm a gratulációt Bánáti a jogsimhoz remélem te is ugyan igy elsőre meg tudsz majd mindent csinálni!! Na jó éjt mindenkinek!!! Ja és GRÉTA tényleg jó hogy néha te is írsz.

Atkakukac 2007.11.15. 21:24:18

mi lenne ha én az ultrarövid kommentekkel lopnám be magam a szívetekbe?

Atkakukac 2007.11.15. 21:25:29

ezeket legalább mindenki el tudja olvasni, és el is fogják, nem úgy mint a tieiteket amiket én nem olvasok el, hanem csak sejtem h mi van bennük...ez most rohadt hosszú volt nem?

csak Dyda 2007.11.18. 12:26:53

Kedves Karcsiék múltkori kötözködése miatt a művésznőzésről lemondok -.- És akartam még valamit.. Csak elfelejtettem... De mindjárt kitalálom... Ja a 47-es baki xD Ez lehet, hogy így nem túl nagy.. De ha azt vesszük, hogy az én lábam 37-es.. És ezt összemérjük.. Ahogy ezt a Mester utcán meg is tettük.. Úgy az úgy eléggé nagyon vicces tud lenni.. Számomra xD

Amúgy az otóka mellett az a sárga kormányos pirosas-rózsaszínes izé... Az mi?

Bánáti 2007.11.19. 16:47:44

az a "sárga kormányos pirosas-rózsaszínes izé" az a TÁVIRÁNYÍTÓJA, habár sztem ha azzal a korménnyal vki nagyobbat akar kanyarodni ezért mint álat megtekeri mert azt hiszi attól jobban fordul az egész annak sztem kezében marad az a "sárga kormány" mert valószínű egy nagy rakás sz*r műanyag az egész. de mondjuk nekem még ilyen "műanyag sz*r" se volt :( :( :( csak ilyen kábeles utána szaladgálos

Árpi 2007.11.19. 19:17:05

Hát szasztok!!! Nos ma láttam egy igen ronda dolgott ami elégéé felháborított, de ezt a Karcsi már tudja!!! Szóval szerintem ha egy nönek bajsza van ami csont fekete ször akkor az elégggé gáz szóval undorító. NEM??? Reméem ezel mindenki egyetért!! És ma a Markó Monikát(Markolót) a föcitanárt úgy világította meg a fény hogy a BAJSZÁTTT megláttam és ez nagyon nagyon nagyon dúrva!!!! Mert ha az a rohadt zöld(környezetvédő aki toltakozik a m0ás megépitése miatt) nem csinál evvel valamit akkor gondoljuk csak el hogy milyen igénytelen!! És ráadásúl ilyen nőszemély tart nekünk biosz heti hármat!!!! Teljesen kész vagyok!!! Most mondjátok meg ez nem DÚRVA??????

csak Dyda 2007.11.19. 21:42:34

De, Árpi.. Ez tényleg szörnyű.. Mondjuk az én környezetmben a legtöbb bajszos nőszemély megoldja a bajusz gondjait... Nagy élvezet hallgatni tesi óra előtt és után az öltözőben, hogy az egyik szőkíttetia bajuszát, a másik cukorganytával távolítja el, a harmadik vmi algás gyantát használ... És nagyjából ennyi... A bajuszos többség cukorgyantát használ... Szerencsére én nem tartozom bajszosok közé... És ritkán láok női bajuszt.. DE el tudom képzelni... Mellesleg még a 80 éves néni is szőkíttetia bajszát... Ezért a Tomi nem fog szeretni, de most már muszáj leírnom... Egyszer amikor épp fodrásznál voltam... Jött a kozmetikushoz egy néni... Volt vagy 84 éves, bottal járt, sőt egy másik néni is kisérte, mert annyira nehezére esett szegénykéneka járás... De annyi igényesség benne is volt, hogy kiszőkíttette a bajszát!! Szerintem tök tisztelendő... Mellesleg ha még iylen környezetvédő is a nőci... A cukorgyantában és az algás gyantában tudtommal semmi természetellenes nincs... Legközelebb az illatára figyelj oda, hogy dezodort vagy parfümöt használ-e ha már ekkora környezetvédő... Ha ilyen "mérgeket" használ (csak hogy aput idézzem), akkor a bajusz-gyanta is belefér.. Szerintem... Ennyit mára.. Jó éjt mindenkinek!!

csak Dyda 2007.11.19. 21:46:37

Jah.. Elfelejtettem... Köszönöm a piros izés felvilágosítást... Bár őszintén szólva az én fantáziám azt is megengedte magának, hogy elképzelte hogy az a piros izé egy autókormánnyal rendelkező motor is lehetne... Aminek iylen jópofa nyilacskás ülése van.. És nincs kereke.. Vagy a csomagolás eltakarja...
És a múltkor a hugimmal láttunk egy tök jó távirányítós autót... Nah.. Most már tényleg befejeztem...
...zZzZzZzZZZ

Árpi 2007.11.20. 19:11:38

Hát "csak Dyda" Hát örülök hogy te is undorodsz az ilyen lényektől, márt hát egy nőnél ez tényéeg dúrva. Nem tudok többet most irni, Szevasztok

Dyda és pont 2007.11.20. 21:33:26

Ez puszta igényességen alapszik... Nem vesz fel az ember (egy nő) ujjatlan felsőt, ha enyhén szőrös és nem képes borotválkozni/gyantázni/epilálni... Például... De nem mutogatom a képemet ha nő létemre bajszos vagyok és látszik a bajszom... De eleht hogy ez csak nálam iylen egyértelmű ^^

Árpi 2007.11.21. 18:36:48

Hát igen vannak azok a nők akik adnak magukra, hogy nórmálisan nézzenek ki. De vannak olyanok akiknek csak a munkájuk a fontos és nem képesek a külsejükre ránézi és ápolni. Ez mondjuk egy férfinél is undorító nem hogy egy nőnél. Mert ha mondjuk egy nőt meg akarok csokolni és a bajsza szúrkálja az arcomat akkoraz gáz!! Na mind1. Ez a Markos témát majd a kalti jobban kifejti!!! Mert hisz nekem azt mondta.

Bánáti 2007.11.21. 20:00:29

sztem is elég csúnya de hát ez van . egyébként sztem nem érdemes ennyit beszélni róla. ja és árpi ahoz képest hogy ugyan ez a nő tanított minket tavaly is eléggé felháborított.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2007.11.21. 20:44:11

Markó nem képes a munkájára se figyelni normálisan. Klimaxos rinyapina.

A pirosmotoros dolog botrányosan jó ötlet xD

Jahm igen és Árpi...Jusson el a Te agyadig is, meg a többiek agyáig is, hogy aki itt Dyda, meg mittom, az Szandi...
Csak mert pont úgy csinálnátok mintha vadidegen lenne xD

Árpi 2007.11.22. 15:28:10

Kalti!!! Tudom hogy a Dyda az a Szandi. mindig is tudtam.

"Dyda, meg mittom" 2007.11.22. 18:53:53

"Dyda, meg mittom"... ^^ Én is elég egyértelműnek tartottam... Mivel a blogod abszolút aktív látogatói között Gréta és én vagyunk nőből... Ezt legalábbis merem gondolni... És tehát... Egyértelmű, hogy nem Gréta a Dyda... Egyértelmű, hogy csak én lehetek xD Mellesleg ha Szandiként irogatnék ide akkor:

1. Túl egyértelmű lenne
2. Neten sose használom a "Szandi"-t...

Ennyit rólam... Amúgy a mai napom után... Most egyetlenegy bajszos nőn ne akadjatok ki... Menjetek el az Athenaeum nyomdába... És lehet látni sok érdekes embert... Nőt...

Gréta aki mostmár szolidaritásból nem művésznő...XD 2007.11.24. 21:39:34

Bajusz témában... elég durva, de ha meglátsz az utcán egy méteres sörhassal rendelkező borostás pasit mégse kezdesz el fújolni...szóval belemagyarázhatnám mindebbe az undorító és egyoldalú elvárásokat a nőkkel szemben. De ha eltekintünk az énem harcos feminista darabkájától,akkor egyszerűen csak... gyantát neki:D
Dida...én még nyáron aparátrakás közben képzeletben elkezdtem írni egy könyvet Nyomdai Állatfajok címmel...mert annyira tipikus ott mindenki, hogy az durva:D A bajszos, kantárosnacis, bakancsos gépkezelő nőkkel kezdhetném x)

Gréta satöbbisatöbbi 2007.11.24. 21:59:22

Nekem se volt soha távirányítós kisautóm...csak ilyen béna lendkerekes(?). Valamint egy nagy piros sportkocsis cucc,ami a rohangálós zsinóros megoldással működött...de soha nem játszhattam vele, mert bátyám megvert érte... De volt helyette király Barbie-s motorom...szóval:D;)

Dyda 2007.11.24. 22:05:05

Miaz hogy szolidaritásból?! :P Velem te ne szolidaríts :P Nekem oylan otókám volt, ami rózsaszín versenyautó volt valami Simpson-féle (vagy hogy kell ezta családnevet írni) figurával.. És iylen felhúzós volt.. HOgy hátra.. Aztán ment magától előra XD Meg ici-pici kamionok xD Barbie-ból.. Sose volt iylen külön cucim... Megoldottam magamnak... xD Gréta... Szombaton nem jó a mozi 8( Amúgy most hogy mondtad Gréta... Télleg mekkora zizé, hogy bezzega pasiknak nem szólunk be a bajusz miatt... Nah jó én néha igen... De az más xD

Karcsi 2007.11.27. 15:58:20

Már rég nemírtam szóval most már nagyon itt az ideje mert már látom lelki szemeim előtt az otthon öngyilkosságra készülő embereket akik nem olvahatják az én longkommentjeimet, de ne aggódjatok mert visszatértem és nincs menekvés most is mint mindíg kommentelek egy hosszút és ezzel kielégítem az olvasókat mert nincs semmi új a blogon már emberemlékezet óta , valamint bepótolom a kimaradt kommenteléseimet ami ugyan senkit nem érdekel de pén azért beírom mert iszonyatosan kemény vagyok.Először is tartozom egy vallomással:egyszerűen nem voltam hajlandó a szőrős nőkről folytatott vitába belemenni mer úgy gondoltam hogy ez túl alpári és buta igenis buta vita.Nehogy bárki azt higgye hogy nekem tetszenek a bajszos csajok, hanem inkább nem is beszélek róluk mert nem gondolom haogy a valakine ilyen fajta fogyatékossága van hogy nem veszi észre hogy bajsza van akkor az olyan hülye hogy azt már sajnálni kell.
2,Követelem a MŰVÉSZMŐ jelzőket vissza mert így nem jó.Én nem akartalak piskálni ezzel Szandi én csak megkérdeztem hogy miért te meg montad hogy csak és én erre azt mondtam hogy akkor ok.Grét te meg ne szolidalíts jó????????
3, Mi a shit ez a gyári nyomdász izék a nénik a bajusszal meg a kantárosgatyával meg mÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ?????????????????
Jó lenne minket is felhomályosítani ha kérhetném.
4, mi a történet vége Szandi Légyszi mond el és bocsájts meg örökké a bunkóságom miatt mert elismerem tapló egy paraszt vagyok de legalább nem vasvillával nyomkodom a billentyűzetet szóval légyszi légyszi légyszi.......
5kezd női fölény lenni mert nagyon úgy látom hogy csak a művésznők írogatnak vagy mi a mittudom én mi.
6,Most már tényleg arcba fogom röhögni aki nem tudja ki az a DYDA mert ez már 20 000 000 0000 0000000 000000 0000 milliószor megbeszéltük szóval aki nem tudja az csak menjen vissza vagy találja ki ,szülje meg vagy nekem mindegy de ha nem tudja akkor ne kérdezze meg.
7És akkor töréstesztekről:szerintem ezzel az a baj hogy maX 60 nál csinálják, és a legtöbb baleset e fölött a sebeség fölött történik és az is fontos hogy ritkán mész betonfalnak(nekem például sose volt ilyen ismerősöm)Hanem általában másik autónak mész!!!!!!!!!!!Fontos megemlíteni hogy a Volvo ami szerintem a legjobb luxusautókat gyártó márka csinál autós ütköztetéseket+borulást meg minden földi fót szóval respect.Gyalogosvédelemről meg annyit hogy keress rá 80 s évek beli amerikai tanulmányautókra és nézd meg azokat a 40 cn es lökösöket amik levegövel voltak töltve(a volvo gyártotta is) valamnt a Pontiacnak volt egy olyan tanulmánya hogy az autó a motháztetőtől előre szivacs volt. ez tök poén ge miért is nem volt jó?Ez egyszerű üzlet:a hajszálvékony műanyag lökhárítók törnek pattannak meg miminden,így sokkal jobb üzlEt mert nem lehet javítani a műanyaghagesztés látszik.Egyébként ez a gyűrődés jó de időnként túlzásba viszikPL a mi fiestánkat megnyomták, a lökös nem tört de a keresttartó hajlott a hossztartó meg elkezdett gyűrődni. Az azért elég gár mert mindez 20 nál történt de lehet hogykevesebb volt nem tom pontosan.Szerintem akoporsó Volvók nem gyűrődtek fde mivel volt bennük anyag ezért azoknak semmi bajuk nem lett.Ha találtok akkor nézzetek ilyen töréstesztet 60 +betonfalm után csak lámpát kell cserélni Talán azt sem mert csak elreped.De mondok életközeli példát:az Audinkba volt anyag 1200 kiló volt telis tele lemezzel és semmi elektronika.A suzukiba legalább 100 kiló fölösleges elektronoka van és z 740 kiló.Hol van belőle az anyag????Jó a Suzuki rosszpélda de ha megnézzül akkor egy 25 éves Audi motorja 400 kiló egy új autóé kb ugyan akkora pedigg 150-200 a karos elemeinek fele ma már műanyag nagy valami még annál is gyengébb ergó az autónak kéne vagy 800 kilónak lennie de telerakják elektronokával meg minden fallosszal ami nem fölösleges de nem véd meg, és ezen van a hangsújy az előtted lévő kábelfal semmit nem ér.Bizonyított tény hogy egy nagyobb tömegű testnek nagyobb a lendülte és ez ellen kűzdenek a gyárak is mondenféle könnyítéssel.Mivel a karosról könnyíteni nehéz ezért jönnnek a különböző dolgokPL motor váltó hajtás stb és ez a nagyszerű anyagokkal lehetséges is de nem minden esetben.Pl nem hiszem hogy egy 50 lóval izmosabb S6 nak el kell csavarni a féltengelyeit és ezt most komolyan mondom.Sok kábel helyett kitralálták a can bust ami hez egy kábel kell de kell egy agy ami nem könnyű valamint ne jó ha pl az abs jel nem megy hátra vagy egyszer csak a fékpedálban lévő szenzor ami működteti egyes luxusautóknál a féket annak nem megy át ajele.Volt egy ismerősünk aninek nem kapott testet a kormánzást végző motor tesetet és 130 nál autópályán eldobta a vasat szerencsére volt bukó tér de hya nincs, akkor mi van.Egyébként a karos gyűrődédére jó ellenpélda egy rallye autó mert abba ugye cső kerül.Sokszor a rallyesok se esnek pl 150 fölött ami nem olyan nagy sebeség az úton ugye???De mégi smerevítenek nem bíznak a gyűrődében.Vajon miért??? ezt mondjátok meg nekem.Én egy régimódi ember vagyok és úgy gondolom az anyag megvéd de a gyűrődés nem teljesen bizti.Érdekes lenne megnézni ezeket az autókat 150 nél mit csinálnak vagy mikor beleronyolnak 120 sszal egy 100 zal jövö kami onba???Az szerintem olyan mint 220 eg yálló járműbe.Az azért durva.Jó saab de szerintem ha 60 nál eltűnik az eleje mi van 120 nál???Vagy a tűzfalnál megáll a gyűrődé mert akkor onnantól olyan a lassulás egy embernek ami megint csak sok és nem bír ki.Az a helyzet hogy az ember fura alkotmány és nem tdjuk hogy mennyt bír mert pánikban teljesen más mint egy kísérlett közben vagy nyugalmi állapotban.Lényeg ami a lényeg én a kocka Audikra meg a koporsó Volvók szavazok.Várom a válaszokat.

Dyda 2007.11.27. 16:51:28

xD xD xD Elolvastam... Az első 6 pontot... xD Ebben bennevolt az is, hogy a hat pontból kb öt ponthoz közöm van xD Illetve Karcsi 7. pontja oylan, hogy olvasni is felesleges, mert úgyse tudom, hogy miről van szó...
1. A bajszosnőkrőlvaló izé... Az nem vita volt... Látszik, hogy nem láttál te még engem vitázni xD
2. A művésznőzés helyett most már kitalálok valami mást... mert CSAK... Ideje újítani ^^
3. A bajszos nénik kertészgatyában egy jó pár nyomdában láthatók.. Mivel ezek a nők 12 órát dolgoznak.. Nagyrészt fizikai munkát végeznek... És sokuk éjszaka, azaz este 6-tól reggel 6-ig dolgozik... Tehát a viszonylagos igénytelenségnek az oka valószínűlega munkahely, a fáradtság, a pihenéshiány... És az, hogy az éjszakai dolgozók minek legyenek szépek, ha nappal alszanak otthon, illetve éjszaka csak dolgoznak...
4. A történetet nem mondom el, mert... Egyrészt ha nagyon érdekel akkor Tomi elmeséli... Másrészt így belegondolva már nem is találom annyira érdekesnek... Az iylen szitukban részt kell venni és nem meghallgatni kell őket...
5. Női fölényről nincs szó... EGYELŐRE... De ha továbbra is a nők igényességéről meg ilyenekről lesz szó... Akkor a női fölényt még mindig csak Grétával fogjuk ketten alkotni :$ xD Ezzel viszont nincs baj... Éljen a nőuralom...
6. Lehet, hogy Dyda helyett Szandiként kéne tényleg ide írkálnom... De... Ez egy iylen netes izé... Netes izéken Szandiként sose vagyok jelen... Másrészt meg Szandiból sok van.. Enyhén szólva... És ha Szandit írnék akkor oylan tömegbeveszőnek érezném magam.. Tehát egyelőre marad a Dyda...
És most viszem a hugimat edzésre...
süti beállítások módosítása