Ez is német presztízsmárka (naná), illetve
Ha lennék olyan perverz, hogy kiadnék egy Merciért 20-25 millát(sose fordul elő ilyen, inkább egy Lexus ennyi pénzért), akkor már elvárnám, hogy a pénzemért cserébe villantsanak valami egyedi és kreatív reklámot. Egyébként baromira érdekel, hogy a valóságban van-e bármi köze a görbéknek a reklámban bemutatotthoz.
A Honda reklámja pedig egyenesen frenetikus. Nyilván mindenki emlékszik a "Don't worry, be happy" című slágerre. Bobby McFerrin 1988-ban, az elektronikus hangszerek és zenék elterjedésének derekán megijedt attól, hogy az ember és az akkusztikus hangszerek háttérbe szorulnak. Gondolta villant egy nagyot, és csak emberi hangszereléssel alkot az emberiségnek egy remek kis nótát. A megjelenés évében listavezető volt Amerikában, és a mai napig előszeretettel játszák a rádiókban. Ki ne kezdené el fütyürészni? Dont vörri, bí hepi! Szóval a Honda reklám:
Hondáról jut eszembe, az atomjaira szedett, majd atomonként mozgásba hozott Accord reklámot ki látta már? 9 hónapnyi munka, érdemes rászánni azt a két percet.
Mi mondtuk: