Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.01.20. 10:17 Kalti

Az ezüst színű G Astra...

Címkék: szerelem elmélkedés granturismo astra

MIt is szeretünk az autóban? Mit szeretünk 1,5 tonna acélban, műanyagban, gumiban, és alumíniumban? Egy gondolat, ami egy teljesen jellegtelen ezüst színű G Astra bámulása közben született.

Honnan tudjuk, hogy jó munkát végeztek a tervezők? Onnan, ha az a 1,5 tonna valami olyan, ami után az ember megfordul, amire az ember felkapja a fejét, és földbe gyökerezett lábakkal bámulja. Igen, egy igazi autó ilyen. De mit értünk igazi autó alatt? Nem, nem egy AB szakasz megtételére alkalmas eszközt. Az igazi autó több egy egyszerű közlekedési eszökznél. Akinek csak erre kell, az vegyen magának MÁV, BKV, vagy Volán bérletet, olcsóbb mintha egy autót kéne fentartani. Aki csak közelekédsre használja az megnézi hogy mennyibe kerül fenntartani, mennyit fogyaszt és a szokásos mizériáknak is utána jár. Az ilyen embereknek gyártják tucatszám a Chevrolet SParkokat, az Opel Astrákat.

És aki tényleg AUTÓ-t akar? Azt nem érdekli hogy egy benzin temető, nem érdekli hogy leeszi a gatyáját, hogy a gyereknek nem lesz új cipője ha kötelezőt kell fizetni. Melátja, megszereti, megveszi. Szerelembe esik, és akárhányszor az autójára néz, gigantikus mennyiségű endorfin szabadul fel. MIlyen furcsán is működünk... Pár szép ívvel, jól elehelyezett krómdísszel, és egy két fény-árny játékot eredményező töréssel máris le lehet venni minket a lábunkról. Igen, az ilyen emebrt valóban semmi nem érdekli, csak annyi, hogy egyszer birtokolhasson, ápolgathasson egy ilyen mozgó szobrot. Az ilyen beteg, fanatikus embereknek tervezték a Maserati Granturismo-kat, a Pagani Zondákat, a FIAT Bravokat. Hoppá, ez mind olasz volt. VAlamit tudnak ezek, na.

És ha nem a formájával hat a szívünkre? Igen, a férfi ember van oly' perverz, hogy képes legyen száraz számokba beleszeretni. És megtapasztalni a számokat. Összeszorult gyomorral kiszállni egy autóból, és azt mondani: "Bazzeg, 5,2 alatt van százon...Nagyon durva!" Egy nő persze - mint annyi más területén az életnek - ennél jóval bonyolultabb. Őket ez nem nyűgözi le. Nekik aza fontos, hogy aranyosan nézzen rá, olyan kis aranyos legyen, és cuki legyen hátulról. A nőknél talán sokkal inkább a szív és a vizualitás mérvadó. Csak náluk nem fokozódik olyan szintre a szerelem, mint a benzingőzös hímeknél. Egy szó mint száz, autót vezetésre (nagy betűs VEZETÉSRE) szerelemből vesz az ember.

Szerelmetes vasárnapot mindenkinek!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr70304156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpi 2008.01.20. 13:48:49

Hát Kalti azt hiszem most teljesen igazad van. Én is így vagyok ám vele, hogy aki csak arra vesz egy auto hogy eljusson A-B-be az dögöljön meg, az ne vezessen. Én pl olyan állat emberfajta vagyok aki imád vezetni, és minden egyes percét élvezni szeretném, és hát bizony néha amikór semmi dolgom nincs, akkor bapatanok a kocsiba és megyek egy karikát, és ettöl már is sokkal de sokkal jobban érzem magam. És igen a fent emlitett pár auto eléggé ,hogy is mondjam egyszerűen recsi autók. De természetesen nekem lesz egy olyan autom ami csak ott ál a garázs egyik sarkába és csak akkor veszem elő ha olyanom van, mondjuk egy Tubro Porsche nem lenne rossz, teljesen gyári állapotra visszahozva, és nem érdekelne hogy 60000ft a biztositás és ha nyomom neki akkor 100 on 100at eszik, de annak minden pillanatát élvezni fogom. Na jó kb ennyit szeretem volna közölni a díszes társasággal. Mindenki legyen jó és vidám!!! Sziasztok

Az Egyetlen, Utánozhatatlan és Nélkülözhetetlen Szandi(ka) 2008.01.20. 15:07:25

Khm... Egyrészt... Remélem sose fogsz eljutni arra a szintre, hogy a gyereked full szakadt cipőben fog járni, mert Te egy fémdobozt akarsz a garázsodban csodálni...
Másrészt... Kabbe. :P A nőkről szóló részt egyszerűen felháborítónak tartom. A pasi arra van, hogy megmondja, hogy miért jó az autó... A Nő meg majd megmondja, hogy melyik szép ("cuki, aranyos") De azért mert valakinek fontos az is, hogy hogy néz ki az autója meg stb... Azt nem kell elítélni és nem kell ilyen hímsoviniszta módon kifújolni. :P
Végeztem :P

Árpi 2008.01.20. 18:30:37

Szandi!!! Itt nem arrol van szó hogy egy kocsinál,nekünk hímeknem nem számit a kölső. De az tény hogy egy kicsit is autóbuzi foszer már arra veri hogy ha meghalja hogy egy autó 4,0s alatt van 100km/h.Csak nem a külső az elsődleges hanem a számértékek. Itt van egy példa: én pl a Zondára ha meglátom vagy meghallom a hangját hát hogy is mondjam, dudod mire gondolok, de nem tetszik ahogy kinéz, viszont olyan adatokkal rendelkezik amitől már nem érdekel ,hogy néz ki. Na szóval csak ezt szeretem volna mondani.Ja amúgy a gyerekes témához még hozzáfűznék(remélem senki sem fogja elhanyagolni a gyereket), de ha lenne egy űberrecsikocsira pénzem biztos hogy megvenném egyből és nem érdekelne hogy koplalnom kéne.

Blablabla Szandi(ka) 2008.01.20. 18:53:03

Az, hogy Te vagy mondjuk általában egy autótulajdonos saját autómániájából koplal vagy akármi, az engem nem zavar... De ha már másnak kell szarban lennie azért, hogy az apuci vagy akárki jól érezze magát az elfogadhatatlan...
Folyton a számokkal jöttök... Mert ti pasik ilyen számokhoz meg szabályokhoz ragaszkodó izék vagytok... Mi nők meg tehetjük azt, hogy a számokat meg a szabályokat hanyagoljuk és fontosabb az, hogy egy autó látványa mennyire hat ránk... Most már akaratlanul is a feminizmus szól belőlem... Szóval ezért minimális elnézést kérek... Mellesleg szerintem egy értelmesebb nőben is van annyi, hogy nem az utolsó szart veszi meg... Vagy választ hármat.. És megkérdez valami szakértő, számokat preferáló pasit és a pasi véleménye alapján szerzi be az egyben "cuki" és viszonylag jó számokkal rendelkező autót :P
Nektek is feltűnt, hogy ez már a második hozzám képest töményen autótémával teli kommentem?

Árpi 2008.01.21. 18:14:39

Hát Szandi belátom igazad van, mert ha már másnak is éheznie kell az én örültségem miat az már gáz!!! Te tényleg én nem szeretném hogy majd a barátnőm rongyokban járjon miattam mert nem tudok neki venni egy rendes jó divatos ruhát. Ja és tényleg ez eléggé komoly hogy már a második kommented csak autokról szol. Itt a Kalti mellet már lassan jobban fogsz érteni hozzá mint bármeikönk is. Ténbyleg!!! Kalti ha egy billentyűzet így néz ki, hát akkor az már eléggé gáz!! Nem beszolás volt!

Gréta satöbbisatöbbi 2008.01.21. 19:19:11

Hát nehogymár ne énis...
Egyetlen Didácskám... most félretéve minden feminista nézetemet bevallanám, hogy ezeknek az őrülteknek igazuk van...szerintem. Az autó persze szép és jó...de őket hallgatni, ahogy áradoznak róluk, nah az tényleg élmény...(egy darabig). Most pl ezt a cikket elolvasni, meg Árpi első kommentjét az... mert hihetetlen,hogy hímek milyen lelkesedéssel tudnak megszólalni, ha ilyen témáról van szó. És az, hogy valaki igazán szenvedélyesen megszállottja vminek...legyen bármiről is szó, az rohadt izgató...most ezen ne értsünk semmiféle perverz gondolatot. És, ha emberből valami ilyen szintű megszállottságot ébreszt...legyenaznő or férfi azért megéri... ki nem szarja le (márelnézést) a gyerek csukáját?...nevicceljmár:D... ((egy nem épp autóbuzi, de egyéb függőségeinek és vágyainak tudatában lévő és a pénz és megérné-e-ha kérdéseken elgondolkodó...köszönömXD))

Árpi 2008.01.22. 17:53:19

Oh Gréta köszönöm szépen az együttérzést, de azért vald be hogy eléggé uncsi amikór a kocsikrol ábrándozunk így 4egy. Bár igaz idáig kb 3vagy 4szer voltunk együt egy helységben 1 óránál többet. Na de mind1.

Szandi. 2008.01.22. 18:28:29

Gréta... Most ezzel Tominál vagy Árpinál akarsz bevágódni vagy csak simán nekem akarsz ellent mondani? :P xD (Non dico niente :P) Az a baj, hogy én nem vagyok hajlandó a feminizmus félretételére... És én se azt szóltam le, hogy ők is tudnak valamit ennyire szeretni... Én csak azon zizélek, hogy konkrétan beszólt a Tomi :P Mellesleg már túl sokat beszélgetek autókról... Nem lehetne újra felhozni a bajszos nőket? xD xD

Gréta satöbbisatöbbi 2008.01.22. 20:38:15

Na álljunk meg... milyen felvágásról beszélsz??...egyszer voltam őszinte, és le vagyok hülyézve... Szerintem túlzás az első kommented, nah ezt próbáltam kifejteni...mármint azt, hogy én ezt nem érzékelem hímsovinizmusnak. Meg azt, hogy szerintem egy dologért amit szeretsz megéri feláldozni más dolgokat. Legalábbis nem akarok ilyen témában felelősségteljesen, meg éretten gondolkodni...mert hülyeség. meg amúgy is...mintha én valaha is beszéltem volna olyan dolgokról, amit nem úgy gondolok, csak úgy felvágásból vagy más okokból...(?!)
Lehet, hogy túl nagy szavakkal dumáltam, itt volt a gond. Nem volt ebben semmi együttérzés, vagy csodálat, vagy egyéb. Aztán ezután már tényleg értse mindenki ahogy akarja... a megnemértettkommentelőXD

Árpi 2008.01.23. 18:57:22

Hát fiuk lányok látom jó nagy háború alakult ki, itt ebben az autos témával kapcsolatban. A legjobb az lenne ha mindenki lenyugodna és áttérnénk egy sokkal inkább nőiesebb témábra, mint pl a "hüvelygombár":-). Na jó szevasztok!!

Szandi. 2008.01.23. 20:28:50

Jó, Gréta, figyelj.. Semmi!! Asszem inkább te is pihend ki magad, én is azon leszek...
A hüvelygomba nem érdekel...
De TRE METRI SOPRA IL CIELO (L) Ha erre gondolok... Akkor meg lehet érteni a rajongást...

Árpi 2008.01.24. 17:05:40

Kalti tegyél fel valami ujat mert háború van!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása