Itt is én vagyok:

IndaFotó - Kalti képei

Mi mondtuk:

2008.12.24. 14:32 Kalti

Karácsonyi rövid helyzetjelentés

Címkék: ford gumi karácsonyfa bejgli

Ma elvittem a Fordot gumishoz. 24-én nyílván örült nekem az úr, de a vidéki mentalitás győzött és nem baszott ki velünk a két ünnep közötti időszakban. Nagy hála érte Csizmarik Sándornak. Kis vidéki, egyállásos műhely, nem tiszta, nem márkás, valahol mégis jófej. Nem tudom miért.

A laptop amibe tegnap este belekezdtem, működik, jobban mint valaha. Most is arról írok.

Természetesen gőzerővel készül mindenki, ezt most az ebéd utáni szieszta idejében írom. a Fa már áll, díszíteni kell még, meg ajándékokat alápakolni. A halászlé már vár ránk, este rávetjük magunkat.

Boldog Karácsonyt mindenkinek, egyetek sok bejglit, egyenesedjen a hajatok a karácsonyi daloktól!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalti.blog.hu/api/trackback/id/tr98839988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása